Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 I går heiv vi oss rundt i senga og skulle sette i gang fødselen, hehe. Funka ikk noe særlig. Har sovet som en stein!! En kjempekynner (ikke vond) rett etterpå, og det var det.Ja, ja, jeg gir meg ikke så fort, skal presse gjennom et par runder til om noen dager. For man må jo være akrobat for å få det til omtrent, værtfall etter den riksen oppskrifta:) Er 38 fullgåtte uker idag:)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Men kjære deg, du har jo to uker igjen til termin...... Babyen kommer når den er klar!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 hihi... samme greia her... sliter seg gjennom en akt for så å sove godt hele natta etterpå... har mer tegn til fødsel de dagene vi ikke har hatt sex
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Hehe samme her også. Har bare 3 dager igjen til termin, og kjenner murringer og småvondt hver dag. Men når vi har hatt sex, sover jeg som en stein natta igjennom og merker ingenting.. Det er vel bare ikke meninga at babyen skal komme enda da? Men må si det blir godt å få han ut snart nå, klarer snart ikke gå (hobbit-bein fulle av vann..)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Hehe... Kanskje man må prøve å ikke ha sex i det hele tatt, siden det er flere her som sover som en stein når de har hatt sex, og kjenner mer de dagene man ikke har sex. Kanskje man akrobaterer sånn at man sovner ekstra godt:) Bare positivt det egentlig da!! HI
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Ja, det er jeg da fullt klar over selv:) Men to uker før og etter er innenfor termin, dessuten funker sex kun om man er moden og babyen er klar for det. Må jo ha lov til å ha sex da, ikke akkurat lakserolje prosjekt heller da, HI
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Må da være ypperlig å sove som en stein hele natta. Da er dere uthvilte til fødselen starter. Sa ha sex hver kveld ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå