Gå til innhold

noen som har opplevd at CB gravitest har kommet opp med prikker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

måtte ta en test i dag i forbindelse med at jeg måtte til legen å få antibiotika. men det er ennå noen gode dager til jeg skal ha mensen.

den streken som skal komme opp når du er gravid var prikkete over linjen, og fraværende under linjen.

jeg må kansje gå ut ifra at denne var ødelagt og kjøpe en ny?

noen som har fått liknende resultat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg opplevde presis det samme idag..men øvste linja var ikkje fulstendig med prikker, bare på eine sia liksom..hvis du skjønner..aner ikkje ka dette betyr i grunn..har du funnet ut nåke? eg skulle forresten hatt mensen igår, har brukt minipiller, men slurva litt:s

klem klem:)

Skrevet

de testa meg på legekontoret også, den var negativ der. men som sagt så er det jo endel dager igen til jeg skal ha TR. har bestemt meg for å vente til 10/4 før jeg tester igen så er jeg sikker på at IKM er passert.

er litt usikker på når jeg skal ha den siden jeg bare har hatt TR 1 gang siden jeg tok ut spiralen.

Skrevet

jeg også har opplevd dette! testen ble først svaaaakt positiv og så forsvant streken og da stod det igjen noen prikker på testen.

disse prikkene var øverst på testen og det var kanskje 20 pluss/minus.

Skrevet

gikk på badet for å kaste testen jeg tok i morges, nå var den uten tvil positiv??

har gjemt på de andre også. bare for skøy skyld å se hvor mange tester jeg har tatt før jeg ble gravid. men ingen av de andre har blitt positiv av å ligge en stund. enten må det jo være noe seriøst galt med denne eller så vet ikke jeg...... men jeg blir iallefall ikke å vente til 10/4 for å teste på nytt. tror det blir i morgen eller i overmorgen.

Skrevet

åhh! spennende!:-)jeg hadde nok måtte teste igjen jeg også da tror jeg:-)hehe

men man skal jo ikke tolke tester når det har gått over 10 min da men ....men man begynner jo å lure når det skjer at testen har blitt positiv:-)

ønsker deg masse lykke til på testinga og så må du ikke glemme å oppdatere oss ;-p hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...