Vannmann35 Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Trenger noen smarte tips til hvordan man kan legge denne pent på bordet. Bretter dere den til noe fancy, serviettring? Alle lure, og rimelige tips, mottas med takk :-)
brooklyn Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 vi laget en flott vifte-sak som var enkel men fin. og hver eneste forbanna serviett blåste ned..(telt i hagen). Neste gang jeg gifter meg skal jeg ha serviettring. grrrrrrrrrr:)
Mamman til Mari Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Tror vi gjør det enkelt med servietten stående som en trekant på bordet. Tenkte først på tallerkenen, men så kom jeg på at hovedrett serevers første gang klar på tallerkenen. Så går de rundt med fat ved andre servering. (Vannmann31 har forresten spurt deg ang noe pynt til gaveesken på den tråden som heter: "Har dere sammen blomster i buketten som på bordene?" - eller noe sånt...)
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 hvilke farger/farge har dere på serviettene og strørrelse på dem..??
Mamman til Mari Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Har tenkt å kjøte disse serviettene til middagen: (Hvis de er fine da, ikke sett de "live" ennå..) http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50113556 Og så skal vi ha mindre servietter med navnet vårt + dato som kaffeservietter. Kjempesøte :-) (Bestilt på www.weddingstar.com)
Vannmann35 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2008 De er 40X40 i sølv - du kan se de her http://decorium.no/default.asp?c=352&c2=597
Josefine84 Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Vi har kjøpt de serviettene på ikea og er veldig fornøyde med de;) De er ganske så stive og det syns jeg gjør seg på et bryllupsbord:) Jeg var inn på weddingstar.com nettopp og jeg likte den ideen med navn på serviettene veldig godt! Hvilke bestilte du?
Mamman til Mari Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 Hei du Har bestilt de minste serviettene med doble sølvhjerter på - i fargen vanilla creme. Var som sagt, veldig søte :-) Og sikkert halve prisen av det man må betale for slike servietter hvis man bestiller dem i Norge. Ca 120 kr for 100 servietter. Så fint du likte de fra Ikea da Får se om jeg får vært innom der i helga.
Josefine84 Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 Var det vanskelig å bestille fra usa? Har aldri gjort det før jeg;) Det virker som vi har ganske lik smak, jeg likte de samme serviettene jeg og;) hehe... Hvordan skal bordet ditt se ut ellers da? Jeg sliter litt der jeg...
Mamman til Mari Skrevet 1. april 2008 #11 Skrevet 1. april 2008 :-) Neida, ikke vanskelig i det hele tatt. Bare ha visakortet klart! Trykk add to chart når du har skrevet inn hvor mange du vil ha av varen. Bare følg anvisningene på sidene. Skal ellers pynte med disse på bordene: (også kjøpt på weddingstar) http://www.weddingstar.com/us/1985-99+3-D+Heart+Confetti+with+Rhinestone_refine:233; Også skal vi, etter å ha fått tips her på siden, ha gaveesker i sølv på hver plass. Fungerer som bordkort og en liten gave til gjesten... Bare med litt godteri oppi. (Vet ikke helt hva ennå, men hvertfall en seigmann og ei seigdame ;-) + kanskje lovehearts og noe sjokolade. Ellers blir det vel peoner som blomster - lyse rosa og offwhite. Offwhite lys. Muligens noe eføy på bordene, for skal ha litt eføy i brudebuketten min. Når er det dere gifter dere da? 31.mai her :-)
Josefine84 Skrevet 1. april 2008 #12 Skrevet 1. april 2008 Jeg må få min kommende mann til å se på de serviettene i kveld, de likte jeg veldig godt!! Tusen takk for tipset;) Men jeg så forresten at de har skrevet datoen i en annen rekkefølge på serviettene, hvordan gjorde du det? Har du den amerikanske versjonen? De hjertesteinene var bare helt nydelige;) Men jeg har en kjempe snill forlover som lager hjerter av perler som skal ligge på serviettene så det kan fort bli litt mye... Jeg liker den ideen med gaveesken, jeg har tenkt den tanken jeg og!! Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for blomser hverken i brudebuketten eller på bordene, jeg vil gjerne at det skal matche... Peoner er helt nydelige, jeg har ikke tenkt på at det går an å bruke det!! Jeg må nok ta meg en tur innom blomserbutikken for å få noe råd;) Vi gifter oss først 9. august vi, så det er leeeeeenge til enda:P Det er ikke så lenge til dere gifter dere da, tiden går sikker kjempe fort!! Drar dere på bryllupsreise rett etterpå?
Mamman til Mari Skrevet 1. april 2008 #13 Skrevet 1. april 2008 Hei igjen! Ang de serviettene så kommer det opp et felt som heter "personalized" og der skriver du bare datoen i den rekkefølgen du vil ha den :-) Neida, blir ikke noe bryllupsreise på oss med det første. Prioriterer mange gjester fremfor bryllupsreise. Får heller ta en helgetur etterhvert, evt en lengre tur når ungene blir litt større (er 10 mnd og 4,5 år nå). Dere da?
Josefine84 Skrevet 1. april 2008 #14 Skrevet 1. april 2008 Skjønner godt at dere ikke orker å stresse med brylupsreise når dere har to små barn og prioriterer stort bryllup;) Man skal jo tross alt bare gifte seg en gang:D hehe... Hvor mange gjester er det da? Vi har ingen barn enda vi, det blir forhåpentligvis en liten spire rett etter bryllupet om vi får det til;) Så da drar vi på bryllupsreise dagen etter bryllupet, da drar vi til Bali i 10 dager og så avslutter vi i Singapore i 3 dager!! Jeg gleder meg;)
Gjest Skrevet 1. april 2008 #15 Skrevet 1. april 2008 http://www.duni.no/Produkter/Produktlista/Post.aspx?catid=2 Dunilin servietter er ganske "stive" og finnes mange forskjellige. Ofte den typen restauranter osv bruker. Jeg har valgt 40x40
Mamman til Mari Skrevet 1. april 2008 #17 Skrevet 1. april 2008 Høres ut som en kjempefin bryllupsreise :-) Og så deilig å dra rett etter bryllupet. Flere som har giftet seg har anbefalt oss dette, men de giftet seg før de fikk barn.... Da er en fortsatt på en rosa sky, og kan nyte en skikkelig honeymoon ;-) Vi blir 95 stk totalt med oss og sønnen vår. Dere da?
Josefine84 Skrevet 2. april 2008 #18 Skrevet 2. april 2008 Man må utnytte muligheten når man ikke har fått barn enda;) Det blir nok siste ferien som "bare" kjærester;) Vi blir litt over 70 til middagen og 30 til til kaffen!! Når du bestilte fra wedding star, hvor mye betalte du i frakt da?
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 2. april 2008 #19 Skrevet 2. april 2008 oi! De ikea serviettene var veeeeldig fine!! Tror jeg tar dem jeg også!
Mamman til Mari Skrevet 2. april 2008 #20 Skrevet 2. april 2008 Så bra :-) Dette forumet er virkelig supert hvis en vil snappe om noen tips :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå