Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke vært plaget noe tidligere, men etter frokost i dag, kjente jeg ble veldig bråmett, og ble akutt kvalm og løp på do:( håper dette var ett ettgangstilfelle.. har heldigvis fri i dag.. uff.. er 7+2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også. Er 7+3 i dag og begynte så smått å kjenne litt kvalma før helge. I morges måtte jeg kaste opp, og ble sykemeldt en uke. Sitter her og er fortsatt kvalm. Kjedelig. Håper det går fort over.

Skrevet

Blir det vedvarende anbefaler jeg på det sterkeste akupunktur. Etter 7 behandlinger var jeg helt kvitt kvalmen. Jeg var kvalm helt til uke 15. Begynte alt for sent med akupunktur.

Skrevet

Hei

Har dere hatt andre plager/symptomer før uke 7?

Skrevet

har praksis på sykehus de neste 7 ukene.. håper det går bra og at ikke kvalmen ødelegger for meg..

jeg har hatt lite plager/symptomer før nå.. puppene har begynt å bli ømme, har vokst, har gått opp 2 cup-str... ellers er jeg bare trøttere enn vanlig.

Skrevet

Ble også kvalm først da jeg var 7+0... (før helgen)... merker jeg reagerer veldig på lukter... :/ Håper det går fort over... ellers har jeg som mange andre her inne ømme pupper... var veldig trett de første ukene, men det begynner å gå litt over...

Skrevet

kvalmen tok meg i helgen og jeg er helt slått ut. ligger bare og ser i taket og håper å slippe å spy.det sitter i noe voldsomt. er 7+0. du som gikk til akupunktur, er det vondt? kanskje dumt spørsmål men jeg aner ikke noe om sånt :) koster det mye? hadde værten god ide om det skal fortsette sånn her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...