Gå til innhold

Hva er det seneste dere har testet positivt, hvor det gikk bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde IKM på torsdag som var. Testet negativt både tirsdag og torsdag, men så har jeg testet svakt positivt (billigtester) lørdag, søndag og i dag. Det som bekymrer meg er at dette er såpass lenge etter IKM, testene har ikke blitt sterkere i løpet av disse tre dagene og jeg har hatt brun utflod siden torsdag. Er det noen som kan berolige meg med at de selv testet positivt sent uten at det var noe galt med hCG-produksjon eller at noe annet gikk galt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg testet først positivt over 1 uke etter IKM. Tok 3 tester rundt (inkl. etter) forventet IKM, men alle testene var negativ. Fikk derpå også brunlig utflod og småblødninger så trodde mensen var på vei og slo meg til ro med det. Men "mensen" kom aldri ordentlig igang, så etter ca 1 uke tok jeg en ny test og den var knall positiv. :o)

Er nå 9+4 og så hjertet slå på UL i forrige uke :D (fikk tidlig UL pga blødningene).

Håper dette hjelper.

Lykke til, og gratulerer!!!!!

Skrevet

forrige gang testet jeg svaaaaakt positivt i 8 dager før jeg fikk sterk positiv test Jeg fikk en gutt og Ul terminen var samme som mens terminen så jeg var ikke kortere på vei enn jeg trodde heller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...