ChellBell - har født! Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Endelig fikk jeg en håndfast bekreftelse på at det er liv der inne! Jeg har ikke vært på noe ul og ikke har de hørt hjertelyd så nå sjekket de HCG på fredag (ikke fordi legen var i tvil, men fordi jeg begynte å tvile). Verdiene ligger på 72000 og det er visst tegn på at jeg er "veldig gravid" sa de! ) Yey!!
Sunnybeach4gull :) Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Åh, hvor artig da!!! :-)))) Kos deg masse! :-)
Nagilimia Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Gratulerer. Gleder meg til jeg får sjekket det jeg også
*tornerose* Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Så hærlig da chellbell ) Nå kan du slappe av og glede deg til ultralyden!!!!! Jeg skal selv på ultralyd om et par timer, er kjempe spent!!!!!! Eldste dattera mi skal være med og hun er helt i hundre ) Heldigvis så hørte jeg hjertelyden hos legen for et par dager siden så jeg vet i alle fall at det er liv :-) Klem fra
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Nei, så kjekt då Så nå slapper du vel mer av? Og som sagt tidligere....Gled dere masse til ul:) Det var helt fantastisk:)
ChellBell - har født! Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. mars 2008 Takk takk alle sammen! Det var sååå deilig og betryggende å høre. Skuldrene mine sank noen centimeter nå ja Lykke til på ultralyd LilleMy venter nr.3! Jeg teller ned dagene til min tur!! metropolis, er verdiene mine veldig høye for å være i uke 12? Sambo driver å tuller med at vi kommer garantert til å få tvillinger (ikke det at vi har noen spesiell grunn til å få det) Hadde vært gøy det... skrekkblandet fryd!
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 Jeg vet ikke det altså, men mener å ha lest noe om det en gang. Vet at alt er mye sterkere da, får utslag tidlig på tester etc. Jeg venter selv tvillinger så jeg er vel litt i "tvillingfokus" kanskje. Det er veldig spennende. Akkurat som du sier, Skrekkblandet fryd. Blir moro å følge deg hvertfall.
ChellBell - har født! Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 31. mars 2008 Wow, så gøy at du får tvillinger! Jeg kunne egentlig gjerne hatt tvillinger.. Jeg vil ha ett barn til etter denne, men så er det alderen jeg tenker på da... er 34 år når baby kommer og jobben min er viktig for meg så jeg har ikke lyst å få nestemann med en gang.. Tvillinger hadde jo løst det "problemet"
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #10 Skrevet 31. mars 2008 Ja da hadde du jo vært kjempe heldig, 2 barn men bare gravid en gang. Vi skulle også ha 2 barn men får 3 vi da siden det blir dobbelt denne gang. Jeg var 28 første gang og er 32 nå. Jeg tenker også mye på jobben som er viktig for meg så godt å ha 4 år mellom. Da har lillemann fått være liten lenge og hatt mamma og pappa alene. Lykke til med UL og framtiden.
Randis Skrevet 31. mars 2008 #11 Skrevet 31. mars 2008 Så bra at hcg-en er høyere. Gratulerer så mye. Godt å få endelig få bekreftet det skikkelig på ordntlig vis etter så lang tid uten andre tegn enn positiv test.. Blir bra dette. Kos deg med knøttet i magen.
ChellBell - har født! Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 31. mars 2008 Takk metropolis! I like måte ) Takk for det Randi med knøtt! Jeg merker det bare på hele kroppen nå at jeg er lettet over dette. Man får jo så rare og dramatiske tanker noen ganger.. som kanskje jeg bare har innbilt meg hele graviditeten! hihi Kos deg med knøttet i magen du også! )
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 31. mars 2008 #13 Skrevet 31. mars 2008 ååå så veldig kjekt å høre!! Jeg sliter også litt med den tanken at "tenk hvis det ikke er liv der inne". Jeg var ikke sånn med de to andre, men har hatt en SA etterpå, så blir kanskje bare slik da. Men er kvalmen stort sett hele dagen, så det sies jo det er ett godt tegn, hadde vel ikke vært kvalm hvis det ikke hadde vært liv?? Nå kan du senke skuldrene, og nyte alt sammen:) Gleder meg så til UL neste uke!!!! Særlig etter det lillemy venter nr 3 skrev her idag:) He he:)
Lova Skrevet 31. mars 2008 #14 Skrevet 31. mars 2008 Gratulerer, det var superkoselig å høre. Nå kan du handle og kose deg:). Håper du senker skuldrene og koser deg masse fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå