mamma'n til knerten Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Super Nova, vi kjøpte den på babyshop. Veldig fornøyde =)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Andre? Er redd babyshop ikke er i byen der jeg bor. Bare tøffeliten og simo. Hva koster sånt foresten?
blaastrek Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Super Nova er ganske dyr. Tror den koster ca 1200 kr. Doro, Topcom og Philips er også merker som blir skrytt av. Clas Ohlsson selger TopCom og regner med Elkjøp forhandler Philiips. Du kan jo sjekke finn.no for brukt og, da. Jeg skal skaffe meg babycall selv, men har ikke kommet så langt enda.
mamma'n til knerten Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Tøffeliten selger den ihvertfall. http://www.toffeliten.no/index.php?main_page=index&cPath=92 Den er litt dyr ja, men fungerer veldig bra, tar ikke inn mye støy heller.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Tusen takk for svar! Da skal jeg se på den jeg.
Susi og prinsessa Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 Elkjøp og expert selger også babysittere. Jeg hadde Topcom (kastet den rett og slett) og var utrolig misfornøyd, tok inn alle andre enn babyen min. Nå har jeg Philips avent og den har ikke sviktet en eneste gang, den er adskillig dyrere, men det er verd det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå