Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Skal på det denne uken. Noen som vet hva som skjer? Er det undersøkelse/blodprøve/måling av blodtrykk/urinprøve etc. eller bare samtale?
Davids mamma Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Ingen tester av meg i alle fall, kun gjennomgang av svangerskapet så langt og dessuten om mor eller far har noe sykdomshistorie de bør vite om. Tok ikke lang tid, kanskje 15 min. Fikk også litt informasjon om hva vi måtte ha med, og andre praktiske opplysninger!
lucky3 Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Hei, fra sist tror jeg ikke det er noe særlig undersøkelser da, mest klargjøring av journal med alle slags data og samtale om fødselsen. Jeg er ikke helt sikker og skal selv på journalskriviing på Bærum denne uken:)
Mooncake Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Det er bare en samtale, stort sett for at de skal sjekke at alle dataene de har på dere er rett (navn, tlf, adr osv). Ingen tester og ingen omvisning. Du trenger ikke ha med pappan (bortsett fra personnr) - det hadde jeg første gangen og vi gikk ut derifra ganske skuffet.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Takk for svar. Høres jo veldig greit ut - om enn litt kjedelig...Skulle ønske det var omvisning, i det minste. Tror jeg skal ta med pappaen til tross for at det kanskje er litt unødvendig...Greit å ha en sjåfør - begynner å bli litt vel surrete når jeg kjører bil + greit at vi får orientert oss litt på sykehuset, begge to. Har knapt nok satt mine føtter på Bærum sykehus før, annet enn når vi var på ultralyd.
Supermamm Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Vi var der sist jeg fødte og som de fleste over beskriver skjer det ikke så mye spennende. Men om du har spesielle ønsker for fødsel og slikt er det greit å si fra. Jeg hadde med meg pappan sist, synes det var koselig + at det er som du selv sier greit å orientere seg litt så du vet hvor du skal når det hele står på: )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå