skalha1t etter3.pp Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 e i veke 10 å kjenne alt bekkenplager..tidli eller?når eg var på kontroll me legen so sa han atte bekkenløysing hadde ingenting me å bere stort å tungt de va hormona so gjor slik de glei vondt. sist eg var gravid var eg oxo kjempe plaga,men de var seinare i sangerskapet..sisten månen då klare eg nesten ikkje å gå...andre som er plaget tidli??
lottepott Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Ja det er mulig. Jeg er i uke 12 nå,men har hatt det et par uker allerede. Jeg har det heldigvis ikke konstant,men hvis jeg står lenge, eller går inne i butikker.
skalha1t etter3.pp Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2008 ej skal no vertfall prøve å holde ut lengst mulig..vertfall te de blir lønnsforhøyninga.etter de gir ej blaffen..heheh..!!trenge dei pengane..heheh..
Renana Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 jepp, her har jeg hatt det helt fra begynnelsen. Er i min 7ende uke, og har vært plaget i 6
førsteman Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 godt å høre det er fler enn meg:) er 12+6 i dag og måtte gå hjem fra jobb pga smerter i korsryggen, har fått time hos legen i morra for å sjekke og evnt bli litt sykmeldt? jeg jobber i barnehage så er ikke så greit med vond rygg:(får mest vondt når jeg går eller sitter lenge i ro...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Hei:) Jeg er nå gravid og venter 3 mann. Er litt over 11 uker på vei. Med to andre har jeg også vært skikkelig plaget.Har nesten heller ikke kunnet gått på slutten. Og veldig vondt for å bevege beinan mine fra hverandre. Har føltes det som en lastebil har kjørt over bein og bekken og etterlatt seg ti kniver rett opp mellom bena som sakte vris rundt når jeg beveger så mye som en liten muskel.. Har kjent en stund at noe er på gang nå også. Så imorgen skal jeg ringe og bestille time hos kir.praktor. Å håpe han kan hjelpe meg en del. Har du gått til behandling for bekkenløsning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå