Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Har alltid trodd jeg hadde lavt libido. Har alltid vært full av "for trøtt", "for sliten", "skal tidlig opp", "tenk om noen hører" og så videre, til og med "er han ikke ferdig snart". Har aldri opplevd å ikke kunne si hit men ikke lenger av hva det nå var jeg fant ut var en god grunn, og jeg trengte lange forspill for i det hele tatt og kunne.. Men nå er jeg på vei inn i et nytt forhold, og det er bare helt fantastisk! Tok en stund før vi trådte over grensen for mer enn bare vennskap, men da han kysset meg for første gan skalv jeg over hele kroppen. Han trenger bare stryke meg over ryggen, så er jeg klar. Sexen varer i timesvis og jeg vil bare ha mer...! Ingen bekymringer, ingen unskyldninger, bare NYTELSE! Gud den mannen er deilig!!!! Og jeg måtte bare si dette til noen for jeg bobler over... :-)))
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Det er gjerne sånn i starten, du får komme tilbake om 5 år....
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 slemt å si, det behøver ikke være sånn, du er kanskje bare misunnelig??? Om de har god komunikasjon og lære hverandre å kjenne og stole på så kommer det ikke til å bli helt dødt liksom da, finnes mange som har god sex helt til potensen kommer og tar de... hehehe
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 til anonym 08.33. Da er du uheldig:-) Vi har vært sammen i 10 år og har fortsatt et fantastisk sexliv. Ha sex 4-5 ganger i uka. Til hi: KOS DEG;-) -Lux-
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Til svar nr 1: Synd sexlivet ditt ikke er så bra som før, men du kan sikkert finne noen tips her for å piffe det litt opp... Til dere andre: Takk jeg koser meg. kanskje det ikke varer for alltid, men akkurat nå har jeg endelig forstått hva som er "the big deal"! :-)))) Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 For oss gifte menn som sliter med en kone med lav libido så er vel ikke dette akkurat godt nytt; at løsningen er å skifte partner. Hilsen en som har prøvd alt, og som har innsett at det er noe grunnleggende feil, og at samlivet kun er en praktisk anordning, bundet sammen av barn og gjeld. Så! fikk jeg ut det også....
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 Ja, det var slemt sagt. Jeg har vært sammen med min forlovede i 9 år, og vi venter nå vårt første barn. Sexlivet vårt har vært fantastisk hele tiden. Finner man vår sjelesvenn kan man ha det slik uten problemer:) kanskje du en gang får oppleve dette selv, og slipper å ha den dårlige holdningen/instillingen
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #8 Skrevet 24. april 2008 Slapp av gift mann, dette er helt normalt. Jeg simpelthen hater at sexlivet til mennesker blir skrytt langt oppi skyene etter x antall års samliv. Jeg har aldri hatt det slik. Den ville kåtskapen går som regel over etter et par år ja. Du får gjøre som mange andre, få deg en elskerinne som kan ta seg av den biten av livet ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå