På vei igjen <3 Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Da jeg gikk på vekten rundt juletider viste den mellom 65 og 66. I januar begynte jeg på "kur". La om kostholdet, kuttet spesielt ut snop utenom lørdagene, og spiste bare sunt. I tillegg kjøpte jeg et kosttilskudd som heter Reductol. Gikk ned 1 kg hver uke. Tablettene tok slutt, og jeg tok meg ikke råd til å kjøpe nye. Da gikk vekten mye saktere ned. I forrige uke bestemte jeg meg for å prøve de igjen, og kjøpte nye. Vekten raser! Det skal også sies at jeg trener mer enn jeg gjorde før jeg begynte på "kuren", og kostholdet har vært bra siden jeg la det om. Nå nærmer det seg 6 kilo på minussiden Reductol er også kjempebra med tanke på søtsuget, den tar jo vekk alt! Nå høres jeg ut som en reklamekampanje, men det er bare et tips
På vei igjen <3 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2008 Helsekost. Koster 299 for 30 tabletter.
På vei igjen <3 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2008 Fra baksiden av pakken: valnøttre, bark (juglans regia), søtmandel (amygdale semen dulce), appelsinjuice, frysetørket (citrus aurantium), fortykningsmiddel, (hydroksypropylmetylcellulose), vitamin c, magnesiumsulfat, kalsiumkarbonat. Høres ikke så imponerende ut, men de virker
hit og dit Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 ja merkelige greier. Merka du endringer i appetitten når du brukte dei?
Minnie Mom Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 Jeg vil tro at du ville ha gått ned uansett, siden du har lagt om kostholdet og begynt å trene. Jeg har begynt å spise sunnere, MYE mindre godis og snop, og har også begynt å trene. Går ned 1-1,5 kg i uka (unntatt påskeuka, da gikk jeg på en liten smell)... Men for all del, er jo verdt et forsøk for de som vil og kosttilskudd er jo fint uansett.. )
LizzyG Skrevet 31. mars 2008 #9 Skrevet 31. mars 2008 Men det er vel ikke akkurat bra å gå på de pillene resten av livet vel??
På vei igjen <3 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 31. mars 2008 Har ikke den aller største appetitten fra før, men jeg merker det best på søtsug, og sult. I går hadde vi masse kaker på bordet (er en skikkelig kakemons), men de fristet meg ikke. Og jeg merker ikke at jeg er noe særlig sulten i forhold til før...
På vei igjen <3 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 31. mars 2008 Ja, men det er det som er poenget mitt. Jeg gikk på de i tre uker i januar, og gikk masse ned. Jeg fortsatte med vanene mine, spiste sunt og trente, og gikk fortsatt ned i vekt, men ikke så fort. Så begynte jeg igjen i forrige uke, og vekten går fortere ned nå enn den gjorde uten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå