Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det med dere andre med bekkenløsning? Vekta bare flyr oppover her. Har helt slutta å spise søtsaker, kun smoothies som kos. i tilegg spiser jeg sundt. Men, jeg er jo så innaktiv, kan bare glemme å gå tur f.eks, her for vondt til det. Er i uke 25 og har gått opp 12 kg allerede, i tilegg hadde jeg en god del ekstra før jeg begynte!

Blir så frustrert! Hva skal jeg gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, merker det jeg også. Ikke mer enn noen få uker siden jeg hadde gått opp 5-6 kg, nå var jeg hos jordmor i dag og nå har jeg gått opp omtrent 10, og det er etter at bekkenet har gjort meg passiv. Er i uke 29.

Men trøster meg med at jeg har hatt bekkenløsning i to svangerskap før, og da gått opp 10 og 8 kg, og da mest i 2.tri. Så krysser fingrene for at det ikke blir så veldig mye mer nå. Har også mer enn nok fra før. dessverre.

Skrevet

Jeg tror jeg husker fra mine to foregående sv.skap at jeg gikk mest opp i 2 trimster, men er ikke helt sikker. Syntes liksom jeg er så flink med mat, men det er jo så lite motiverende når kg bare flyr på.. :(

Skrevet

Ja, ikke sant det er det! Jeg har også vært flink og spist riktig denne perioden, men når man likevel går opp masse, så er det så lett å tenke at da spiller det ingen rolle om man skeier ut litt heller :) Men holder på at jeg helst skal ned en del mer enn jeg går opp i svangerskapet, så prøver å holde motivasjonen ved like. Men skulle så gjerne kunne fråtse litt til "trøst" når bekkenet smerter!!

Skrevet

Vi får bare håpe vi blir fort bra igjen etter fødsel så vi kan få gått av kiloene igjen da!

Skrevet

Ja takk du! Jeg kjenner problemet. Har hatt bekkenløsning siden oktober, og de siste månedene har jeg ikke vært i stand tl noe særlig fyisk aktivitet, dermed blir jeg tyngre og tyngre. Jeg skal ta det igjen med masse fine trilleturer med tulla når hun kommer, satser på at bekkenet gir seg kort tid etter fødselen.

Skrevet

uff jeg var hos Jordmor i dag,,, har hatt så dårlig samvittighet for har følt at eg har gått opp så mye og vert inaktiv og spist for mye... noe som stemmer og kommer av ryggproblemer og sterk kvalme................

men da jeg kom ned der hadde eg gått opp 3 kilo, fra standar vekten,, er i uke 26 i morgen... merkliege greier...

Skrevet

Heldig du da, vi har vekt hjemme så jeg vet akkurt hvor mye jeg har gått opp hver dag...

Skrevet

Æsj, ja, kjenner til dette.. og det er kjipt! MEN: Tør jeg si.. ja jeg sier det!

Jeg vil ikke bagatelisere, og tar følelsene dine på alvor.. men jeg tror den eneste tingen vi kan gjøre (og det er jo det du spør om..) er å "drite i det"... OM du får det til? Jaja, så blei det litt flere kilo enn det ville blitt om du var pigg og rask hele svagerskapet, men kan du egentlig noe for det? NEI! Og får du en super belønning når det hele er over? JA! Og om ikke du har noen til å si det til deg hjemme- så si det til deg selv: GRAVIDE KVINNER ER KJEMPEVAKRE..

Sånn. Nå har jeg sakt det. Klem :-)

Skrevet

Slede me bekkenløsning siden nyttår,va da i ca uke 20,nå e eg 32+5 å sliter enda mer med bekkenet. Har te samen gått opp 15kg,huff..

Har vann i kroppen,hoven i bein og hender...

Mn for 2uker siden prøvde eg mine "vanlige" bukser,eg fikk di på mg... Det va kun magen så va i veien. Fikk buksa nesten igjen me knapp,glidelås...

Tenke jo at rumpa å hofter blir breiere så eg e såå fornøyd at eg fikk di på mg,t tross for at eg har lagt på mg 15kg.

Ikje d ganske bra???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...