Gjest Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Det er helt slutt på ammingen av minstemann på 3 mnd nå, og da er det klart for å få litt hjelp til vektnedgangen. Sommeren kommer fort :-) Håper det er like effektivt nå som sist jeg brukte det. Gleder meg jeg :-)
Neverstill Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 jeg har gått på de siden januar og gått ned 4 kg. følte ingen virkning etter 2 uker.. håper de funket bedre for deg
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Første gang jeg brukte de hadde jeg virkelig god effekt av de, gikk ned 13 kg på 3 mnd....denne gangen var ikke akkurat effekten så god, ble egentlig mest deprimert av og bruke dem, og gikk ikke ned noe mer enn to kg på to mnd. Kuttet de ut og fikk det mye bedre med en gang. Nå trimmer jeg i stedet og prøver og gå ned i vekt for egen maskin i stedet....
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Jeg gikk på de to mnd i fjor, før jeg ble gravid. Da gikk jeg ned ca 8 kg. Håper de funker nå også. Brukte bare de svakeste sist, for jeg fikk aldri tid til å gå til legen på nytt for å måle blodtrykket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå