Gjest Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Nå begynner jeg å bli lei! Er på dag 6 over termin og merker ingen ting til noen nært forestående fødsel... Fødte to dager før termin sist og var helt sikker på å føde før denne gangen også, men den gang ei altså. Så da er det vel bare å smøre seg med enda mer tålmodighet og vente og vente...
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Vet akkurat hvordan du har det. Jeg fødte også før termin med nr 1 og er nå på overtid med nr 2. Begynner å bli litt lei, ja...
ALMA1 Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Ååå hvis jeg skal gå så mange dager over termin blir jeg gal........9 dager til termin og venter sinnsykt allerede:( SÅ jeg skjønner godt du er lei jah..........
lucky3 Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Ikke for å gjøre det verre men jeg fødte på termindatoen med førstemann men ble satt i gang etter 16 dager over termin med nr. 2 - forferdelig å gå og vente sånn, spesielt siden du fødte såpass tidlig første gang. Jeg ble helt utladet i stedet for oppladet til fødselsen og håper du slipper å vente så lenge. Du kan også be om å bli satt i gang dersom du blir veldig sliten og bekymret av å vente. Klarer du å nyte dagene er jo det det beste selvfølgelig - det er lenge til du kommer til å ha tid for deg selv igjen:) lykke til
mizzybess Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 jeg forstår deg veldig godt. jeg har godt 6dager overtid nå. er drita lei, blir bare deppa som dagene går. hadde egentlig termin den 25mars.
Mirabella1 Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Jeg er to dager over ul-termin og 8 dager over min egen sikre mens termin.Så skjønner deg godt. Jeg er ikke mest lei.. jeg er mer bekymret over at baby skal bli så stooooor!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå