Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 To ganger i måneden hyrer vi mamma som barnevakt fra kl. 18 om kvelden til elleve neste morgen. Betaler henne litt for det. Da kommer vi oss ut av gulpeklærne, pynter oss, og drar inn til byen. Går på en konsert, kino eller teater, spiser sushi e.l og deler en flaske vin eller to. Av og til treffer vi venner. Så drar vi hjem og har en veldig erotisk natt, noe det ikke blir altfor mye av om dagen. Syv måneder etter fødselen kjente vi at dette begynte å bli nødvendig. Nå blomster forholdet vårt igjen, vi er som nyforelskede - særlig de to kveldene kommer oss utenfor husets fire vegger. Vi er 36 og 37 år, og meger ansvarsfulle foreldre. Ingen konflikt i det å være ansvarsfull, og det å ha to pusterom kun for seg selv i måneden. Snuppa storkoser seg hos bestemor og bestefar. Vi storkoser oss, og når hverdagen kommer, har vi mer overskudd og energi som familie. Anbefales på det varmeste.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Hvis du er så fornøyd med dette og måten du gjør det på,hvorfor står du da ikke fram med nick??
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 der kom spydige anonym frem hvorfor står ikke DU frem med nick du da, töffe anonym? istedetfor å plage hi og alle andre??
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Hva vedkommer det saken? Forøvrig legger jeg ikke ut om mitt erotiske liv med nick.
klumpen og gullet Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Så flott! Dette har vi også bestemt oss for å gjøre. En gang i måneden skal vi ha "date-night", helt uten barn! Hadde første "date" da datteren vår var syv uker (tidlig syns noen, nødvendig syns vi) Vi var imidlertid hjemme i ålreit tid, og jenta vår ble passet av mormor hjemme hos oss. Men, å gå ut uten å bruke ammevennlige klær, sminke og pynte seg litt for mannen jeg elsker, og drikke litt champagne og spise god mat, det var helt nydelig! Gleder meg allerede til neste gang! =)
Psyche Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Høres deilig ut! Her har vi det sånn at eldstemann(3 år) er en hel helg hos svigers innimellom. Det er deilig det! Yngste(9 mnd) har vi ikke hatt barnevakt til enda, det er ingen som vil passe henne så lenge jeg fortsatt ammer :-( Men, det kan jeg egentlig forstå da :-D Det er viktig å ta vare på parforholdet også midt oppi alt ;-) Man blir så mye bedre foreldre, og det er lettere å ha tålmodighet og overskudd når man er avslappet og vet at man har hverandre.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Hørtes veldig koselig og bra ut HI, kos dere masse og fortsett med det. Skulle gjerne gjort det vi og, men har dessverre ingen som kan avlaste oss med to stk. Men vi prøver og kose oss på samme viset hjemme vi da...
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 Så heldig dere er som har den muligheten da! :-) Her har vi ca 1,5 times kjøring til all familie og 3 små barn, har ikke sjangs å få til noe slikt vi. Men vi har det veldig bra sammen likevel, tøyser, koser oss med en sen middag og vin et par ganger i mnd, spiller spill sammen i blandt osv, trenger ikke gå ut av huset for å ha det fint sammen heldigvis.
Mammapudding Skrevet 31. mars 2008 #9 Skrevet 31. mars 2008 Høres veldig deilig ut:) Gleder meg til Leah kan begynne å ligge borte uten å hyle hele natta:) (har prøvd 1 gang)
aanonym Skrevet 31. mars 2008 #10 Skrevet 31. mars 2008 Høres kjempebra ut, skulle ønske vi hadde besteforeldre i nærheten.
gulda Skrevet 31. mars 2008 #11 Skrevet 31. mars 2008 Hørtes deilig ut! Sagt til min mann at vi må gjør slik etterhvert. Blir fort slik at vi bare blir foreldre og ikke kjærester lenger. kjempefin måte å løse det på!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #12 Skrevet 31. mars 2008 Det var lurt! Det skal vi gjøre også, når jenta vår sover natta gjennom og jeg er klar for det:) Tror nok samboeren min føler sterkt for å få litt tid med dama si igjen:) Hehe!
Nyttårs barn Skrevet 31. mars 2008 #13 Skrevet 31. mars 2008 De sier jo at det beste man gjør for barna sine er å ta vare på parforholdet. Det er viktig å fortsatt være kjærester, og få litt alenetid noen ganger.
FrøkenKnallkul Skrevet 31. mars 2008 #14 Skrevet 31. mars 2008 Så koselig! Vi har også ambisjoner om en lignende "livsstil" når lillegutt blir litt større og ammingen er over. Blir nok ikke så ofte som to ganger pr. mnd, men likevel Er så deilig å få litt kjærestetid sammen - og ikke minst nødvendig!
mams-til-tre Skrevet 31. mars 2008 #15 Skrevet 31. mars 2008 Så heldige dere er da! Kommer oss ikke så ofte ut vi. Vi har så ofte lyst men det er ikke alltid så lett å få barnevakt til tre stk. Men i april så skal vi faktisk TO ganger.... gleder meg til det!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #16 Skrevet 31. mars 2008 vi har ikke gjort det sånn enda, men har planer om det etterhvert! Det vi har gjort er å ha 2-3 kvelder i mnd hjemme... lage tapas/el lign som vi syns er godt! ha en romantisk aften for 2 liksom... etter maten har vi ordnet med mykt teppe foran peisen:) og der ligger vi å koser oss og snakker/slapper av/har sex... vipynter oss selvsagt oxo, bort m joggebuksa!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #17 Skrevet 31. mars 2008 Vi koser oss som kjærester hver helg, etter at mini har lagt seg:) Maten er klar klokken syv åtte når han skal i sengs. Enten ser vi på god film, spiller, snakker, koser oss i badekaret med rødvin osv. Skal skaffe meg fast barnevakt etterhvert så vi kan dra på kino og lignende. Sist gang vi var ute bare vi to var i jula så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå