Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Jenta mi på 6 uker er så vansklig med puppen om dagen. Hun suger litt og så slipper hun den og begynner og sutre for hun vil ha den så fort som mulig i munnen igjen liksom..Begynner og sutte i herdig på fingre hvis jeg ikke er rask nok. Dette kan være gjennom hele måltidet. Hun legge veldig bra på seg..så kan ikke ha for lite melk..
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Kanksje melken renner for sakte.... Hvordan er ho ellers?
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Hun har pleid og drikke seg ferdig og virker fornøyd men i peioder så er hun slik vansklig og amme. Bare sutring og slipper puppen hele tiden. Hun drikker så jeg hører det surkler så tror jeg har nok. Når hun sover for lenge så pumper jeg meg og da har jeg en god del melk. Har fått flaske og pupp fra fødselen av(fikk flaske av pleierene da hun hadde gulsott og lå i lysbehandling. Har gått greit og bytte på men det går opp og ned.. Kan jo være flaske/pupp som forvirrer men syns det er rart da det har gått fint tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå