Lukkelukken og bebibror Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Ja, nå kjeder jeg meg her... Derfor spør jeg dere damer: Hvilken bleie bruker dere, hvorfor liker dere den best?? Vi bruker Pampers, for den virker mykere, pluss at det er mer stretch i den
klumpen og gullet Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Vi bruker libero, fordi snuppa ble mer sår i stumpen av pampers.
SaftSuse *Overtid* Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Libero, han tisset bare igjennom med Pampers på natta...
FerdigFødaForAlltid Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Pampers, av samme grunn som HI. Den virker bedre å ha på seg pga stretchen, samtidig som jeg synes det lukter mer urin av Liberobleiene.
Mammapudding Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Libero, har ingen god grunn til at jeg liker den bedre egentlig..Ble bare den fordi vi ikke fant andre merker som hadde prematurbleier, og så har vi fortsatt med Libero:)
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Vi begynte med libero, men hørte at first price sine var bra. Så kjøpte en pakke med de. Kommer nok ikke til å bytte nei Mindre tisselukt gjennom bleien etter lite tiss. Synes det var veldig sterk lukt på libero sine. Og first price sine er lenger )
Lukkelukken og bebibror Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. mars 2008 Så nydelig jente du har "Leah og mamma" ! Om vi får jente neste gang blir det en Leah her også
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 Her bruker vi pampers.... har prøvd libero, men syns di virker så stive å små....
Solskinnsjenta Skrevet 31. mars 2008 #9 Skrevet 31. mars 2008 Vi bruker tøybleier, Fuzzzi Bunz og er veldig fornøyde. De gangene vi tyr til engangs bruker vi moltex (økologiske bleier). De holder godt og er gode i størrelsen til begge ungene.
VirreVirre Skrevet 31. mars 2008 #10 Skrevet 31. mars 2008 Vi brukte libero først, men det ble mye lekkasje med dem, derfor pampers. Synes de er kjempegode. de har dessuten bedre beskyttelse på sidene, da babyen min kan finne på å bæsje i stooore mengder på en gang. Skulle forresten prøve meg på libero igjen her om dagen, men fant ingen som passet jo. Finnes det ingen mellom de 3-6 kg og 5-8? Jeg kjøpte begge pakkene, men de minste var for små (lekkasje hvis hun bæsjer) og de største var for store. Skal prøve igjen om noen uker, tenker det er greit å kunne bytte litt på det siden ikke alle butikker selger begge merker.
mamma'n til knerten Skrevet 31. mars 2008 #11 Skrevet 31. mars 2008 Vi bruker Libero for den sitter bedre på jenta vår.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 31. mars 2008 #12 Skrevet 31. mars 2008 Bruker pampers her. Brukte Libero når han var mindre, men etterhvert som han vokste passet den ikke formen hans lenger, så han tisset seg ut av den osv. Pampers er vi veldig fornøyde med! Han har ikke tisset seg ut èn eneste gang med den, å den sitter utrolig bra på kroppen hans. Pampers er også myye tynnere enn libero! Så må jo være mye deilige å ha på seg også.
Labambie Skrevet 31. mars 2008 #13 Skrevet 31. mars 2008 Pampers her.. Tynne,god sugeevne og stretch.. Måtte ty til en pakke Libero når de ikke hadde annet på butikken.. Det så jo ut som jenta hadde sånn pute mellom bena som barn med hoftesykdom har jo... Så svær,klumpete og lite formbar..
*Rutletutt* Skrevet 31. mars 2008 #14 Skrevet 31. mars 2008 Coop - den er svanemerket, god og billig:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå