lilleluna7 Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Lille Leonora ble født 28. mars, på termindato :-) Hun var 38010 g, 53 cm og hodeomkrets 34. Vi hadde planlagt hjemmefødsel, og den ble så fin og vellykket som vi hadde håpet på. Hun ble født i sofaen på stua. JM karakteriserte den som en perfekt fødsel! Dette var mitt tredje barn. De to andre er født på sykehus, men hadde begge gangene tanker om hjemmefødsel i bakhodet, og nå ble det til at vi bestemte oss for det. Vi angrer så absolutt ikke. Fødselen gikk raskt. Jordmoren kom kl sju, hadde da 4 cm åpning, vannet gikk kl ni og hun var født 2125 - i sofaen:-) Deilig å slappe av i egne omgivelser, følge vår egen rytme, stelle seg på eget bad! Kunne egentlig ha skrevet mer, men er så i ammetåka og lykkerus at jeg tror jeg tar igjen detaljene senere. Til alle som ikke har født, vil jeg ønske lykke til med den forestående fødselen! Det var like fantastisk å føde denne gangen som de to foregående!
Pusur_mor Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 ojjjj det var en stor krabat. 38 kg hehe. Neida, er fort gjort med tastefeil i farta. Gratulerer så mye med lillepia. Ser ut som det var en fin fødselsopplevelse. Kos dere
Henan Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Jeg gratulerer med den flotte jenta som har fått så fint navn!. Lykke til videre.
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Gratulerer så mye Høres ut som ett flott opplevelse med hjemmefødsel. Har vært inne på tanken selv.. men tror nok vi drar på sykehuset likevel. Lykke til videre, og kos deg masse! Det fortjener du etter ett langt svangerskap
lilleluna7 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2008 Tusen takk damer! Ja, det ble en tastefeil der... Vekta er altså 3810 g :-)
NinaCath Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Gratulerer så mye! Jeg går her enda og ruger, så det ble i allefall ikke mars-barn på meg denne gangen. Flott å lese historien din. Nå ønsker jeg dere en fin tid fremover! Klem
Shabby* Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 Gratulerer så mye med vellykket fødsel og den lille piken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå