mum&boyz Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Kan dere hjelpe meg litt?? Har så lyst å bestille meg en BRA foundation, har skikkelig kombinert hud.. tørt her og fet der.. alt blir bare mislykka og ser "dumt" ut! Om jeg bruker en foundation som er litt "fet" blir jeg etter en stund blank i tryne, bruker jeg eks dream matte mousse blir jeg rosin! :S Tenkte kanskje at et litt dyrere merke kunne gjøre susen.. Syns ikke de for komibansjonshud funker i det hele tatt!! Så hva har du å anbefale?? =)=) blir såå takknemlig for svar=)
Lillegulle<3 Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Id pudderet er det beste foundation jeg har prøvd. Det pleier huden og er faktisk bedre for huden å ha det på en å ikke ha det på. Itilegg ser det helt naturlig ut, og du føler ikke at du har på deg sminke. Er også solfaktor i det. Koster mellom 100 og 150 på nettet. Men du bør ha en id kost også for bra resultat.
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Jeg har alltid brukt LANCOME ADAPTIV og har vært kjempe fornøyd med den ! Prøvde nettop BIOTHERM AQUARADIENCE og den var også KNALL ! Har også komb.hud. Biotherm aquasourse dagkrem under self ;-)
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Må jo også si at jeg bruker pudder oppå da. KANEBO self !
Gjest mphs Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Jeg har blandingshud og bruker chanel sin foundation de gangene jeg bruker det.
mum&boyz Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2008 Takk for svar=) Men noen som vet hvordan det blir når man bestiller for over 200,-? Er jo mange ting som koster over.. og da blir det vel toll.. Er det en regning som kommer etter pakken er mottatt? og er det mye? Vet at man kan få tilbake tollen fra strawberrynet, men jeg ser for meg utrolig mye styr med det....
McRabarbragrøt Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Jeg ville ikke anbefale mineralfoundation til kombinasjonshud. Heller en aerosol spray, for eksempel ERA Face spray on foundation fra Classified Cosmetics. Tror ikke de finnes på Strawberrynet , men jeg bestiller direkte fra classifiedcosmetics.com Av de billigere du finner lett i butikken er L'Oreal True Match den beste synes jeg. Men du får ofte det du betaler for når det gjelder sminke! Like viktig som selve foundationen er en god make-up primer (som du tar på etter fuktighetskremen og før faundation. Den jevner ut huden, du trenger mindre, og overflaten blir glatt og matt. Anbefaler ERA Primer fra Classified Cosmetics eller Photo Finish fra Smashbox. Bruk gjennomsiktig (lys translucent) pudder, men bare for å "feste" foundation of for å unngå å se blank/fet ut. Isteden for masse pudder, bruk heller "blotting pads" som trekker til seg olje men bevarer sminken. Anbefaler Lancome Matte Finish Shine Control Blotting Sheets. Kjempeviktig! Jeg har alltid 2 pakker - en i vesken og en hjemme . Sorry... dette ble langt! Men jeg er innmari glad i sminke...
jobo Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 tollen er 24% av kjøpsprisen. Du betaler bare på posten når du henter pakken, så det er enkelt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå