Gå til innhold

Spørsmål angående sykehushotellet på St.Olav i Trondheim.


Bella 31

Anbefalte innlegg

 

Har noen tid til å svare på følgende?

 

Må man ha med egne klær til babyen til bruk på hotellet?

Får man nettingtruser eller må man ha med selv?

 

 

Takker for svar og gratulerer med babyen.

Snart er det min tur!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg fødte på St. Olavs 14.03, og ble overflyttet til hotellet etter fødselen. Du trenger ikke har med klær til babyen. Både klær, tepper, dyne etc. kan lånes der. Er litt usikker når det gjelder truser, men regner med det er mulig å få det også.

 

Vil også benytte sjansen til å si at det er kjempefint å være på hotellet! Det er rolig og fredlig, god mulighet for far til å være til stede hele tiden, ja, vi hadde til og med storesøsken boende der om natta!

 

Ellers er det som en vanlig barselavd. med jordmødre og barnepleiere på vakt hele tiden. Føles trygt og godt, samtidig som det jo er et hotell med f.eks. åpen resturang store deler av dagen.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg bodde der sist uke, og kan anbefale det på det sterkeste! Kjempedeilig sted!

 

Klær til babyen får du låne, men nettingtruser får du ikke. Du har jo selvfølgelig den du har på når du kommer, men i utgangspunktet får du ikke flere. Jeg overtalte barnepleier til å likevel gi meg 2 stk (siden jeg blødde veldig mye etter forrige fødsel), men det var ikke populært - jordmoren som kom på visitt på neste vakt, ville faktisk ta dem tilbake igjen! Jeg har forresten sett dem til salgs på Sykepleieprodukter i St.Olavs gate (ved trikkestoppen), og neste gang (hvis..), kommer jeg til å kjøpe inn noen selv - de er jo veldig gode de første dagene.

 

Lykke til med fødselen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...