frida♥ Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Rikshospitalets vistnok :-) Noen som har prøvd og i tilfelle hvordan gikk det?
frida♥ Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 31. mars 2008 ingen, er jeg den eneste tjukkasen her....?
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Haha, jeg har hatt en del kurer fra Riksen - men ingen av dem har med vekt å gjøre =)
På vei igjen <3 Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Jeg har brukt den. Ga opp etter 2 dager, den var litt tøff for meg
Tommage♀♂ Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Jeg prøvde den en uke og gikk ned et par kg, men ville spy av suppen til slutt. Får brekninger enda bare jeg tenker på den, hehe=p Har begynt å telle kalorier nå, og satser heller på det. Da blir det mer varig. Ikke så gøy å spise den suppen resten av livet=/ Lykke til med slankingen da, fysj det er vanskelig!
Martin+Mamma Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 ja vi testet den etter jul. var ganske slappe første dagene. men syns det var helt greit. digg med kjøtt i helga:) men jeg gikk bare ned 2kg. mannen min gikk ned 5!! og vi har ikke gått opp igjen etter vi sluttet. var ganske lei suppe da...
lindorie Skrevet 31. mars 2008 #9 Skrevet 31. mars 2008 går på kuren nå. enig at suppen er dårlig. men du kan jo spise litt utenom.hvis det er den samme kuren. gått ned tre kilo. så den virker. men du kan ikke spise vanlig igjen med en gang du er ferdig med kuren. da går du opp igjen.lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå