Gå til innhold

Hvilken trille anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

Til daglig bruk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da vil jeg heller anbefale en vogn.

jeg har en trille liggende i bilen som jeg bruker bare når vi er på farten sånn at jeg slipper å pakke vogna når vi skal ut og bort. den er fra jysk og kostet et par hundre kroner. den er helt grei å ha som en sånn ekstra trille til å ha i bilen. men ikke til daglig bruk. ikke solid nok.

har en carena sports trille som jeg bruker når dagbarnet er hos oss. den er helt super. koster rundt 1500. men det er en tvilling vogn da.

utenom det har jeg en emmaljunga duo edge som jeg bruker til daglig. gått masse turer og den tåler vær vind og alle føreforhold:)

Skrevet

Jeg har vogn, Quinny. Vil ha en trille som er lett. Så litt på Carena Lieback, og babyshpo anbefalte den. Men jeg har hørt så mye negativt om den her inne?

Skrevet

jeg har som sagt bare tvilling vogn i carena men er veldig fornøyd med den:)

Skrevet

Ja, jeg trillet den litt og den kjentes veldig deilig og lett ut, er så lei av å dra med meg vogna , bor litt dumt til, vil gjerne ha noe lett som jeg kan bruke når jeg skal til butikken :-)

Skrevet

Teutonia Timmy, Easywalker Classic,Emmaljunga Scooter eller Brio Race. Supre triller, Timmyen har full liggestilling og Easywalkeren veier under 7 kg. Fantastisk trillekomfort på denne.

Alle har ordentige hjul, og er vanlige triller, ikke paraplytriller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...