Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

gjelder meg da......igår kveld begynte jeg plutselig å skjelve, det var först kaldt, deretter varmt, hele kroppen skalv!

fikk vondt i magen og måtte på do (diarè).

tok paracet og sovna litt.

imorges når jeg stod opp, fikk jeg magevondt igjen og diarè.

kjenner liksom at magen er i ulage..litt sånn uggen form...

hva tror dere? denne skjelvinga skjönner jeg ikke! aldri skjedd för altså. bare begynte ut av det blå...inge feber el noe heller......

 

noen???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...