Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nappet brynene i årevis, men blir jo bare mer og mer. (Altså der det ikke var hår før, liksom ned mot øyelokket.) Er det fordi jeg har nappet noen av de lyse, myke, så blir de mørke og stive når de vokser ut? Føler jeg bruker så mye tid på dette -vanlig?

Eller har noen en smartere løsning (voks etc)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

voksing av øyenbryn er smart og kan gjøres hver 2.måned f.eks. jeg har grusomme stygge øyenbryn og har gitt opp med å nappe/vokse de!! Kan få gjort det på skjønnhetsalong og koster ca 120 kr (tar da 15 min men spørs hvor "mye" du har) ..

Skrevet

Takk for svar! Visste ikke at det gikk men virker jo kjempegreit. Men da må jeg vel la de vokse fritt noen dager på forhånd. Æsj...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...