yummy Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Har nappet brynene i årevis, men blir jo bare mer og mer. (Altså der det ikke var hår før, liksom ned mot øyelokket.) Er det fordi jeg har nappet noen av de lyse, myke, så blir de mørke og stive når de vokser ut? Føler jeg bruker så mye tid på dette -vanlig? Eller har noen en smartere løsning (voks etc)
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 voksing av øyenbryn er smart og kan gjøres hver 2.måned f.eks. jeg har grusomme stygge øyenbryn og har gitt opp med å nappe/vokse de!! Kan få gjort det på skjønnhetsalong og koster ca 120 kr (tar da 15 min men spørs hvor "mye" du har) ..
yummy Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2008 Takk for svar! Visste ikke at det gikk men virker jo kjempegreit. Men da må jeg vel la de vokse fritt noen dager på forhånd. Æsj...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå