Gå til innhold

Sjalu pga av en stripper......

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helgen som var ble jeg ordentlig lei meg.. Først på fredag skulle mannen min være hjemme sammen med ungene og meg. Han skulle hente nøkler til huset til en kompis som skulle ha utriknings lag på lørdagen, men sa han ikke skulle bruke lang tid. Da han var der ringte han og sa at kompisen skulle være med hjem til oss og sove over til lørdag. De satt selvfølgelig og drakk hele kvelden før de gikk på puben, og der satt jeg igjen med unger, bikkje og tjukk mage...:-(

På lørdag dro de jo på utriknings lag, noe jeg selvfølgelig unner han, da det var til hans beste kompis.Han kom hjem ganske god å full da også.. Han fortalte at de hadde hatt en stripper som var der, og det var da jeg ble så overrasket over meg selv!! Jeg ble kjempe sjalu og lei meg!! Tenkte bare på hvor deilig han synes denne stripperen var, og hvor feit og jævlig jeg har blitt i det siste:-( Kjente at selvtillitten bare sank enda mere enn det den har vært i det siste og har ikke lyst til at han skal se kroppen min i det hele tatt nå!!

Føler at etter at jeg ble gravid har han liksom blitt ungkar igjenn. Han fester mye mer enn han gjorde før.Uff, ble langt dette her, føler meg bare så utrolig fæl om dagen!! Har dere det sånn også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er veldig vanlig å bli sjalu i svangerskapet jeg.Forstår deg veldig godt. Jeg er vanligvis ikke veldig sjalu av meg.

Men nå i graviditeten ble jeg kjempesjalu på typen,han skulle dra til trondheim og jobbe der alene uten oss.Jeg så selvfølgelig for meg både det ene og det andre.Ikke spesiellt morro å få den "desperate" følelsen av å måtte ha kontroll. Samboeren min jobber som montør og jeg ble til og med sjalu bare han skulle på jobb her jeg.Så for meg den typiske bygningsarbeideren som flørter med alle jentene som går forbi..hehe.latterli egentlig. Men det jeg gjorde var å fortelle typen min hvordan jeg følte det,han vet jo at jeg ikke er sånn til vanlig og tok det veldig fint når han forstå at det var hormonene mine som pratet og ikke jeg. Var veldig fint at han forsto og tok veldig hensyn til det.Kanskje det er en ide og snakke med kjæresten din?Bare fortell hvordan du føler deg... Jeg må også legge til at denne sjalu perioden jeg hadde gikk over igjen,det var i 2.trimester det sto på. Nå har jeg bare en uke igjen til termin og tenker ikke i de baner i det hele tatt!!! Masse lykke til.=) Det går nok over skal du se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...