Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 skal invitere endel gode arbeidskollegaer til kaffe i bryllupet, men bør man og be de de er gift/sambo med?Har hørt at det er vanlig....
Vannmann35 Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Jeg ville invitert de som var gift og samboere ja :-)
pandabjørn Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 jeg ville nok også bedt med samboere?? skal dere være mange ?? og hvorfor skal dere be en del kollegaer til samboern din til kaffen?? skal du gjøre det samme?? ser ikke vits i å be noen av kollegene til min samboer og heller ikke min! selv om det bare hadde vært til kaffen!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Tror det er vanlig å be med partner uansett. Har i grunnen ikke hørt om at noen blir bedt med uten partner uansett bakgrunn. Er det slik at kollegaene er så fjernt bekjente at dere ikke vil ha med partner - ja da forstår jeg vel ikke helt hvorfor de blir bedt? Skjønt man kan ha ulikt syn på bryllup. Noen liker flest mulig mennesker på deres store dag, mens andre vil ha det mer intimt og personlig. Jeg respekterer at vi er forskjellige. I vårt bryllup blir alle som har kjæreste den dagen de skal i bryllupet bedt med. Skjønt det bør være et litt soid forhold da :-)
Mammamor =) Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Jeg synes det ville være kjempetrist hvis fks min kjære hadde blkitt bedd i bryllup uten meg.. Synes det er en selvfølge at man blir bedd som par. Vi skal be kollegaer (med date), i og med vi er sammen med dem hvær dag på jobb. Skulle bare mangle Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå