Gå til innhold

Ha fin dag alle dibbere!!:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå bærer det avgårde på jobb for meg!!:)

 

Så lykke til i dag med alle middagsforslag, håper middagene kommer til å smake, lykke til med syke barn, syke dibbere, sinte dibbere, triste dibbere, glade dibbere, lykke til med diverse huskjøp, og lykke til med arbeidsdagen til de av dere som er/skal på jobb:):)

 

Håper dere ALLE uansett stemning og verdensproblem får en FANTASTISK DAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-)

 

Tjolahopp fra meg:)

 

CARPE DIEM:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha en fin dag du også :o)

Skrevet

ha en super dag på jobb =D

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

Kos deg på jobb=)

Jeg skal spise 44 muffins sammen med 3 andre dibbere,så dette her blir bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...