☆Gudlo☆ Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Nå bærer det avgårde på jobb for meg!! Så lykke til i dag med alle middagsforslag, håper middagene kommer til å smake, lykke til med syke barn, syke dibbere, sinte dibbere, triste dibbere, glade dibbere, lykke til med diverse huskjøp, og lykke til med arbeidsdagen til de av dere som er/skal på jobb:) Håper dere ALLE uansett stemning og verdensproblem får en FANTASTISK DAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-) Tjolahopp fra meg:) CARPE DIEM:)
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Kos deg på jobb=) Jeg skal spise 44 muffins sammen med 3 andre dibbere,så dette her blir bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå