Gå til innhold

Hjelp! Hun kler av seg dag og natt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 18 mndr har begynt å kle av seg støtt. Hun får av seg alt, bodyer, up and go bleier, strømpebukser, bukser tom pysjer med lukking bak! På dagtid her hjemme kan jeg takle det greit, men på kvelden etter leggetid, for et slit!

Det største problemet er at hun kler av seg pysjen når hun har lagt seg for kvelden, og da går bleien av også. Slik holder hun på en tre til fire ganger før hun sovner. Noen ganger rekker hun å tisse i sengen før jeg kommer inn for ente gang for å kle på henne. Jeg har aldri dillet med henne etter leggetid, jeg har ikke behøvd å gå inn etter at jeg har lagt henne for hun har fallt fort til ro. Er det natta, så er det natta! Det har vært effektiv til nå. Hun har alltid vært flink til å legge seg og sovne innen en halv time på kveldene, men nå går det opp mot halvannen time før hun sovner og jeg blir så sliten av å ikke kunne falle til ro med en gang hun har lagt seg. Neste morgen er det på den igjen, hun kler av seg og jeg må haste inn før jeg har fått opp øynene når jeg hører de første lydene, ellers går det galt og hun tisser i sengen. Jeg ser med gru fram til den dagen hun evt har gjort større affærer i bleien... :-)

Hva kan jeg gjøre? Flere som har erfaringer med dette og fant løsninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nattdrakt med glidelaas bakfrem kan vaere verdt aa forsoeke. den boer ikke vaere stoerre enn akkurat passe slik at hun ikke kommer utav uten aa aapne glidelaasen.

Skrevet

Jo, høres lurt ut, men da må jeg vel sy selv... Ikke så greit det...

Jeg har nettopp lagt henne nå og hun har nå på bukse med belte og body. Det virker som om det hjalp noe. Hun kommer sikkert til å mase mye med dette i kveld og ta armene ut av halsen på bodyen, men det er tross alt bedre enn at hun får av seg alt.

Jeg får heller dra ut å kjøpe flere bukser med belter i dag. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...