LilleBjella Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Utrolig kjedelig. Men er så kvalm og slapp for tiden at i morges var det helt aktuelt å prøve å stå opp en gang. Ringte legen og fikk en uke sykemelding i første omgang. Sitter på sofaen og sløver og skulle bare ønske jeg kunne sove, men det får jeg ikke til. Blir kvalm av å lese og se på tv. Tror denne uken kommer til å gå sent gitt. Andre i samme situasjon?
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Jeg måtte også sykemeldes pga kvalme, det er kjedelig å gå hjemme, men jeg hadde ikke sjans til å sitte på jobben sånn som det var. Er heldigvis bedre nå (begynte å bedre seg rundt slutten av uke 10) Jormor bad meg ta B-vitamintabletter med 7 ulike B-vitaminer i. Virker som de funket ganske bra. Ellers var det peppermyntedrops som funket best på meg. Trøstet meg selv med at når kvalmen var så påtrengende så visste jeg hvertfall at det var noe på gang der i magen...hehe
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Sitter også hjemme sykemeldt pga kvalme og oppkast...vil bare sove jeg da, tror jeg kan sove når som helst. Prøver å få i meg litt mat innimellom, men ikke lett. vVenter bare på at det skal bli bedr, er i uke 9 nå, vært dårlig i 7uker, så ikke rart man blir sliten. God bedring
LilleBjella Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2008 Takk og i like måte. Er veldig trøtt og sliten jeg også, men får bare ikke sove så godt. Enten er jeg kvalm, svimmel eller sulten. Er sulten heeele tiden selv om apetitten ikke akkurat er på topp. Utrolig frustrerende. Men bikkja er glad jeg er hjemme da:) Selv om jeg ikke er mye til selskap. Takk gud for BiM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå