Prøve"røra"2014 Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Ja, vi har den, å er superfornøyd med den! =)
lucky_mom Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Vi har også den, og er superfornøyd :-) Spesielt pappaen liker den, da den er enkel og grei. Og jeg liker utseendet på den, og lillegutt sitter og sover kjempefint oppi den.
Mamman til M&E Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2008 Takk for svar. Kjøpte den i dag, var på trilletur etterpå og er så langt veldig fornøyd både lillemann, pappan og jeg :-)
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Bare slenger meg på jeg:) Vi har 2008 modellen, og den er råfin!!! Den er lett og fin... Men IKKE heng for tung stelleveske på håndtaket, fnis..... Den tipper lett........... Min gjorde det da jeg skulle løfte gullet ut av vogna, og dermed så BÆNG, lå bag og en pose og vogna i gulvet:) Mulig det var LITT tungt da ......... ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå