Gå til innhold

Noen som har Emaljunga scooter?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er dere fornøyd med den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi har den, å er superfornøyd med den! =)

Skrevet

Vi har også den, og er superfornøyd :-)

 

Spesielt pappaen liker den, da den er enkel og grei. Og jeg liker utseendet på den, og lillegutt sitter og sover kjempefint oppi den.

Skrevet

Takk for svar. Kjøpte den i dag, var på trilletur etterpå og er så langt veldig fornøyd både lillemann, pappan og jeg :-)

Skrevet

Bare slenger meg på jeg:)

Vi har 2008 modellen, og den er råfin!!!

Den er lett og fin...

Men IKKE heng for tung stelleveske på håndtaket, fnis.....

Den tipper lett...........

Min gjorde det da jeg skulle løfte gullet ut av vogna, og dermed så BÆNG, lå bag og en pose og vogna i gulvet:)

Mulig det var LITT tungt da .........:) ....

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...