Gå til innhold

Noen som har Emaljunga scooter?


Anbefalte innlegg

Skrevet

og er dere fornøyd med den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei jeg har den er super fornøyd. tulla mi er 10 mnd jeg kjøpte den for en mnd siden. jeg har hatt mange forskjellige vogner og denne er nr 1 å trille.

Skrevet

Ja jeg er veldig fornøyd! Kjempe god vogn og har ingen ting negativt å si om den =).

Skrevet

ja, flott vogn! fin, tøff, god å trille, lang i sittedelen så den kan brukes lenge, meeen... Den skal kunne brukes fra 6 mnd (5-6 md sa de i butikken), men jeg synes babyen er for liten da. Den er ganske åpen, så de ligger ganske "værutsatt", og den kan heller ikke legges helt ned i ryggen. Den er god å trille, men har ikke så god fjæring, så det humper og rister litt mer enn vi er vant til. Ser på det som en kryssning av sportsvogn og trille jeg, ikke helt sportsvogn om du skjønner? (etter mine definisjoner da). Nå har vi en Simo kombi også, den er tung, men hakket bedre å trille og mer komfortabel for den lille oppi. Vi bruker scooteren til å ha med i bilen, og Simo vogna for lengre turer her hjemme. Alt i alt fornøyd vi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...