Gå til innhold

Noen som har Emaljunda scooter?


Anbefalte innlegg

Skrevet

og er dere fornøyd med den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener selvsagt Emaljunga :-)

Skrevet

ingen?

Skrevet

Vi har =)

Er kjempe fornøyd, bruker den ikke så ofte da mini er snart 2 år men tar den i helgene da han skal sove på dagen =)

Skrevet

vi har også en scooter. er kjempe fornøyd. snuppa på 16 mnd sitter kjempe godt i den. hun sover som en prinsesse i den også selvom den ikke har full liggestilling. Anbefaler deg å kjøpe den nyeste modellen. når vi var å så på vogner merket vi at kalesjen på 2007 mod og nedover var veldig løse i forhold til 2008 mod.

Skrevet

Tusen takk for svar, da tror jeg vi går for den. 2008 mod. ja :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...