Gjest Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Vi har =) Er kjempe fornøyd, bruker den ikke så ofte da mini er snart 2 år men tar den i helgene da han skal sove på dagen =)
miaminmia Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 vi har også en scooter. er kjempe fornøyd. snuppa på 16 mnd sitter kjempe godt i den. hun sover som en prinsesse i den også selvom den ikke har full liggestilling. Anbefaler deg å kjøpe den nyeste modellen. når vi var å så på vogner merket vi at kalesjen på 2007 mod og nedover var veldig løse i forhold til 2008 mod.
Mamman til M&E Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2008 Tusen takk for svar, da tror jeg vi går for den. 2008 mod. ja :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå