Gå til innhold

har mistet litt av gravid følelsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er i uke 6, og har mistet litt av gravid følelsen, har ikke hatt noen blødinger. Tok testen for litt over ei uke siden, tegnene jeg hadde da var strekking, tøying og ømhet nede i magen. Det har roet seg de siste dagene, er fortsatt øm i puppene da. Er ikke kvalm og har enda ikke vært det. Jeg har to barn fra før så jeg kjennte igjen tegnene. Ellers veldig ømme pupper.Men jeg husker ikke hvor lenge puppene er ømme i ett svangerskap, så er jeg mer bekymret denne gangen (blir mer og mer for hvert svangerskap) Jeg er kansje bare bekymret og har heller ikke helt vent meg til at jeg er gravid (om jeg fortsatt er det da) Finnes det sikre tegn dersom noe har gått galt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne like gjerne vært meg det du beskriver her. "Vet" at jeg er gravid, men kjennes ikke sånn likevel. Har også ømme pupper.

Tror det mest sikre tegnet på at noe er galt vil være blødninger. Ellers er det bare å vente. Husker fra sist at jeg heller ikke følte meg særlig gravid til å begynne med. Ble litt kvalm rundt åttende uke hvis jeg husker riktig.

Men det er også veldig normalt å være bekymret. Det hører nok med.

Jeg har termin 30. november, hva med deg?

Skrevet

Hei :-)

Tror ikke du skal stresse deg unødvendig :-) Hører mange som sier at svangerskapene kan være som natt og dag :-)

Dessuten kommer og går symptomene ofte i begynnelsen :-)

Da jeg bikket 6 uker begynte kvalmen, spyingen, svimmelheten og hodepinen, så kos deg i disse ukene :-)

så lenge du ikke blør er nok alt bra:-)

Lykke til!

Skrevet

Hei.Jeg har termin 28 november. Har første svangerskapskontroll 22 april. Har hatt litt mer gravid-følelse i dag faktisk etter å ha skrevet innlegget. Så jeg skal prøve å slappe av og vente tålmodig til kontrollen:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...