Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Ahhrg!!! Blir sprø av dette altså!!!! Jeg er stemor til verdens flotteste barn (alle er under 12 år). Jeg blir bare så frustrert over mamman deres! Og da mener jeg ikke over filleting... men f.eks: hun la to av barna i bagasjerommet på en stasjonsvogn, for det var ikke plass til alle inni bilen... har ungene sovende på loftsrom i 3.etg uten vindu stort nok til å komme seg ut el. brannstige - de brenner jo inne dersom det skulle begynne å brenne der.. introduserer barna for nye kjæresten etter de har vært kjærester én uke... (og de har vært gjennom et stygt brudd m tidl stefar). Åhh.. JEG BLIR GAL av det mennesket!!! Det er jo ikke NORMALT å holde på sånn!!! Er ingenting jeg heller vil enn at alt skal være bra og fungere, men dette går bare ikke!! Vi har allerede daglig omsorg, og går til samarbeidmøter på familievernkontoret... Nå kommer pappa'n til å nekte henne å ha barna hvis ikke de får sove et sted det er rømningsvei.... Vi er jo livredde for barna når de er der... AARRRRGHHHH!!!! ***#%#&** BLÆHHHHHH! Jeg er bare så sint og drittlei - at det går an å være så TEIT og UANSVARLIG!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Huff... det hørtes ikke noe kjekt ut.. Håper det ordner seg!
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Det høres ut som totalt rimelige og ikke minst uimotsigelige krav.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Takk for støtten! Det kan virke som alle andre enn mor til barna ser det slik, ja... Det hun sa da hun ble konfrontert med manglende rømningsvei var: "jamen hvor skal de sove da??" dahhh... hva med å legge madrasser på gulvet på ett av soverommene i 2 etg. hvor det faktisk er vindu da (og ikke 8m ned til bakken)????
januarsurprise Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Herlighet!!! Godt dere gjør noe med det da!! Signerer sug lut. Rimelig krav pappa'n kommer med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå