Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Er nå snart 6 uker siden, og noen dager gjør det ganske vondt - ikke i selve såret, men inne i magen (buken), rundt såret. Er det vanlig?
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 tok også KS men husker ikke at det var vondt INNI magen liksom lenger enn noen uker (3-4) Men skal du ikke selv på 6 ukers kontroll snart da?? Hvis du er usikker er det bare å bestille en legetime. Men er jo et kirurgisk inngrep så er vel ikke unormalt at man kjenner det en stund etterpå tenker jeg...
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 tror ikke jeg kan huske det heller..men at magen er øm rundt arret husker jeg. men nå er det snart 3 mnd siden jeg tok ks..og noen ganger hvis jeg reiser meg brått eller gjør en veldig kjapp bevegelse får jeg litt vondt inni magen. men hvis du ikke skal på 6 ukerskontroll snart så ring legen å snakk med han/henne
venter bolle nr 2 Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 det er et dypt sår, så kan være vondt lenge etterpå. Selv er det 1 år siden, og husker at jeg hadde vondt inni magen lenge.. hvor lenge husker jeg ikke, men husker at jeg ikke hadde følelse rundt arret før etter et halv år..tror det er litt forskjellig hos alle..
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Jeg hadde vont i 3 månder. Kan ikke skjønne de som velger ks frivillig. Synes det var forferdelig.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Har prøvd begge typer fødsler, og keisersnitt er "a walk in the park" i forhold til tot. ruptur med etterfølgende operasjon. Det er årsaken til at JEG valgte keisersnitt - helt frivillig!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Hadde også vondt inni magen. Det var på venstre side, kan være der "knuten" sitter (der de snurper sammen. eller noe sånt) - det kan gi seg ganske plutselig. Gjorde det med meg, iallefall. Husker ikke akkurat når. Kanskje rundt 6 uker. Lykke til!
lille_Harepus Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Tror ikke det er noe å bekymre seg for. du kan jo ta det opp med legen på etterkontrollen? jeg hadde også vondt inni magen etter keisersnitt, det varte vell de 7 første ukene etter "Fødselen"
tuppa81 Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 tok ks for 10 uker siden og har fortsatt vondt til tider. er hoven og øm litt over arret. merker det godt når jeg nyser, ler , hoster o.s.v. vet ikke om dette er vanlig , har aldri tatt ks før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå