høstbarn:) Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 "Alle" her rocker jo med ringene sine,- men den basillen har ikke jeg blitt bitt av.....enda i hvert fall. Men jeg har kjøpt meg Pilates sett, og har trent noen ganger nå. Følger treningsprogram på DVD med gymball, og gjør øvelsene så godt som jeg klarer. Noen som har drevet med dette en stund? Ser dere noen resultater? Er det bra trening? Jeg synes det virker bra, men håper jo også det kan bli synlige resultater av det;)
camillen Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Har trent Pilates med gymball i tre mnd nå, 3 ganger i uka. Varmer også opp med 10 minutter gange og jogging. Synes det er kjempebra, og det er absolutt synlige resultater. Har bestilt en annen dvd nå for å få litt variasjon. Der er det bare øvelser uten ball.
høstbarn:) Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2008 Det høres helt strålende ut - kanskje jeg blir driitfin til sommeren! Noen flere som driver med pilates?
Lille L Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Jeg drev masse med Pilates før jeg ble gravid.. men uten sånn gymball.. Er kjempe bra trening.. Og det strammer opp masse.. Har begynnt og trene pilates igjen nå, og det er kjempe morro:)
høstbarn:) Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2008 Enig i at det er artig,- blir sikkert enda artigere når jeg får litt bedre kontroll på kroppen under øvelsene. Tror jeg ser rimelig snål ut når jeg romsterer rundt med gymballen. Er litt støl i kroppen, så har nok brukt noen glemte muskler i helga. Det lover jo bra:)
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Jeg ønsker meg flat mage, mellomrom mellom låra og sprettrumpe. Kan Pilates fikse det for meg? :-D Fungerer det så bra, altså?
høstbarn:) Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. mars 2008 Dytter litt,- ser om det er noen pilates-folk her i kveld...
Mille** Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 Jeg har drevet med det en stund, men har jo hatt en del opphold da. ;o)Det funker som bare det, rumpa mi er faktisk blitt mer spretten og magen er flat. Mellomrom mellom lårene har jeg også. Veldig bra og skånsom trening for meg som har problemer med rygg og nakke. )
MartheMor+Lillegutt Skrevet 31. mars 2008 #9 Skrevet 31. mars 2008 Jeg trente litt pilates før, men jeg syntes egentlig det var ganske kjedelig trening. Liker noe med mer futt i jeg da.. Men jeg vet at det er veldig effektivt, så kanskje jeg skulle gi det en sjanse til..hmmm Hvor ofte og hvor lenge trener dere?
Mille** Skrevet 31. mars 2008 #10 Skrevet 31. mars 2008 Jeg pleier å skru av lyden på tv og høre på musikk med litt futt i, hjelper faktisk. Jeg trener 50 minutter, 3 ganger i uka, eller mer. I tillegg prøver jeg å gå tur 5-7 dager i uka.
høstbarn:) Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 31. mars 2008 *JoSo*: super tilbakemelding, kjenner moitivasjonen strømmer på her. Og jeg puster inn gjennom nesa, og ut gjennom munnen. Mens jeg tenker på at magen og rumpa blir bare strammere og strammere;) PS: er det bare meg eller: jeg får helt åndenød av å bare puste inn gjennom nesa. Får litt sånn kvelningsfølelse. Så jeg må jukse litt innimellom, og puster dypt gjennom munnen....
Mille** Skrevet 31. mars 2008 #12 Skrevet 31. mars 2008 Puster både ut og inn av nesa jeg. Det er det hun sier på min video at man skal ihvertfall. Føler ikke at jeg vil kveles heller. ;o)
høstbarn:) Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 31. mars 2008 Hmmm, ok da har vi ikke samme dame på skjermen;) Tror hovedgrunnen til at jeg får kvelningsfornemmelse er at hun puster så forbanna sakte. Jeg er litt stressa av natur, og blir helt stressa av å puste kjeeeeempesaaaakte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå