Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 så jeg spark utenpå magen, og gubben så det også... Artig det da, hu er skikkelig livat om dagen hu lille prinsessa mi:)
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 morsomt:)hvor mange uker på vei er du?jeg kjenner sparkene veldig tydelig nå,men ikke mannen min,blir vell når lille nurket vårt blir litt sterkere:)jeg er i uke 19:)
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2008 Jeg er 26 + 6 uker på vei i dag jeg. Har kent liv lenge, men tror ikke det var før i uke 21 mannen min kjente liv, og ikke før i uke 24 jeg kjente det hver dag... Var skikkelig komisk og se på hvordan magen beveget seg når hu sparket:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå