Gå til innhold

På lørdag....


Anbefalte innlegg

Skrevet

så jeg spark utenpå magen, og gubben så det også...

Artig det da, hu er skikkelig livat om dagen hu lille prinsessa mi:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

morsomt:)hvor mange uker på vei er du?jeg kjenner sparkene veldig tydelig nå,men ikke mannen min,blir vell når lille nurket vårt blir litt sterkere:)jeg er i uke 19:)

Skrevet

Jeg er 26 + 6 uker på vei i dag jeg. Har kent liv lenge, men tror ikke det var før i uke 21 mannen min kjente liv, og ikke før i uke 24 jeg kjente det hver dag... Var skikkelig komisk og se på hvordan magen beveget seg når hu sparket:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...