Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 det går framover,imorgen er det 2 sifret gitt
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 108 her! Det går fort framover nå. Husker så godt i begynnelsen da det var 6+2 f.eks. Neste gang jeg sjekka var det fremdeles det! Tida gikk utrolig sakte! MYE bedre nå!! Gleder meg til alt!
Krusemynthe Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Tror jeg har 102 eller 101 dager igjen... Men jeg vet jo når babyen kommer - så jeg slipper faktisk unna med enda litt ferre!! :-)
nygift med spire i magen nr2 Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 97 dager igjen SÅÅÅ herlig å være nede på 2 sifret tall Velkommen etter
lindamalmsten Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 Idag har jeg 99 dager igjen, jippi, nå er det virkelig nedtelling. Det begynner å gå litt fort nå plutselig, både gruer og gleder meg ;o)
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 31. mars 2008 #9 Skrevet 31. mars 2008 110....Men gleder meg til merkedagen 100 ;-) Grattis!
Cathrine 85ogEmil Skrevet 31. mars 2008 #10 Skrevet 31. mars 2008 99 dager igjen her og:)jippi.. gleder meg masse og gruer meg enda mer:)
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 1. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 1. april 2008 no e d 99 igjen
Muffemor og lille Ida <3 Skrevet 1. april 2008 #13 Skrevet 1. april 2008 107 dager igjen her... syntes dt går veldig veldig fort for tiden jeg - neste uke er det tosiffret.... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå