Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Kl 12 idag vet vi det!! Det er en borettslags-leilighet i blokk. Første etasje med 3 soverom og 2 terrasser Vi vant budrunden, men så måtte den ligge til forkjøpsrett i 2 uker... Ingen har meldt sin interesse foreløpig, så om halvannentime er vi kanskje boligeiere!!!!!!! Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! Er så spent! Den må pusses opp hele veien, men vi overtar rett etter eksamen, så vi har hele sommeren til å pusse opp på Oioioioi, gleder meg!! Er kjempe flott sted å bo med barn også! Lekeplass rett i nærheten, og mange andre med små barn der også! Trapp ned fra terrassen og på plen på utsida av "vår" blokk er det sandkasse og benker og greier... Ogå er blokka "vår" helt i slutten av en blindvei, så det er jo ingen gjennomgående trafikk heller! Ohhh, jeg er såå spent!!!
To tette + snart ei med flette Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Ååå, sånt er spennende!! Vært med på tre sånne runder selv!! Lykke til!! *kryssefingreneforatingenkommerisisteliten*
Gjest mphs Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Så spennende. Ventet slik vi også for ca. 1,5 år siden. Men da tiden gikk ut ringte ikke megleren slik hun skulle og jeg måtte bruke flere timer på å finne henne og så det endelige svaret. Vi fikk huset:o)
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2008 Takk for det Vi har vært med på 4 budrunder tidligere i år... Den ene kunne vi tatt for vi hadde lengst ansenitet, men den ble så sabla dyr, at vi droppa den... Det samme skjedde med en annnen, mens vi har tapt 2 stykker også... Håper det er vår tur nå :)
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2008 Oi, håper virkerlig hu ringer! Har jo nesten sitti med nerver i spenn i 2 uker!! Nekter å vente lenger enn nødvendig!!! Hehe... Så bra dere fikk huset deres da
Alba44 Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 ÅÅ, det er så fælt å gå sånn og vente..... Hehe... Lykke til!! Håper dere har ny bolig om kort tid )
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. mars 2008 Ja, det håper jeg også
☆Gudlo☆ Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 Lykke til!!!!! Sånne ting er så spennende!!! Vi har leid samme kjeller-leilighet i 5 år! Og 30 april får vi nøklene til huset vårt, men skal pusse opp litt så vi skal bo i leiligheten mer eller mindre ut mai!!! Gleder meg!! Håper lykken er på deres side:)
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 31. mars 2008 Oi, så gøy!! Jeg har leid leiligheten min siden mai, så har ikk bodd her så lenge.. Hadde tenkt å bo her til jeg ble ferdig på skolen, MEN så møtte jeg mannen i mitt liv.. Han bor hos oss nå, men det er det virkelig ikke plass til, så nå sitter vi å betaler på leiligheten vi bor i, pluss hans hybel da vi ikke har plass til hans ting her... Hadde vært supert med litt bedre plass
celodi Skrevet 31. mars 2008 #10 Skrevet 31. mars 2008 Lykke masse til =) XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXx for dere=)
MegOgAlleMine Skrevet 31. mars 2008 #12 Skrevet 31. mars 2008 Så heldige dere er!! Vi skal selge vårt vi og blir spennende å se om vi får solgt!
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 31. mars 2008 oi, ja, det er jo minst like spennende da Har dere noe nytt i sikte eller?
MegOgAlleMine Skrevet 31. mars 2008 #14 Skrevet 31. mars 2008 Jepp, men tørr ikke legge inn bud/kjøpe før vi får solgt dette. Og det kan jo ta tid.. Megleren var her i dag og innen 3 uker skulle det være klart for salg.. også kan det jo gå laaaang tid etter det!! Men krysser fingerene for at vi får solgt fort til en god pris, og at kanskje huset vi ønsker oss fortsatt står til salgs.. Nå får du vel snart en telefon?
Mersa og gutta <3 Skrevet 31. mars 2008 #15 Skrevet 31. mars 2008 Har dere hørt noe enda? Spennende dette her!
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #16 Skrevet 31. mars 2008 Har lagt ut en annen tråd om det nå.. Hehe... Sitter og dirrer av spenning her!!! hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå