Guri Malla har to små Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Startet på opplegget "ditt" tirsdag etter påske, veide meg i dag og har gått ned 700 gram, og 4 cm rundt magen Røyk litt i helgen da, men er topp motivert for ny uke!! Takk for tipset
jentebanden Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Hvordan fungerer dette da? Vil også gå ned, men orker ingen store prosjekter.
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Så bra da!!! :-) Kjempflott at dette er til hjelp for flere! Bare stå på videre, og tren gjerne i tillegg.
jentebanden Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Og forresten; gratulerer til deg, du er superflink! Veldig motiverende når det kommer resultater så fort!
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Her er link: http://www.dinbaby.com/forum/thread/137207326 Er ikke "min" kur da, jeg bare videreformidlet den :-)
Guri Malla har to små Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2008 Hi hi, ja jeg er kjempefornøyd!! Alva la ut laaaang oppskrift her i påsken, har den på link og jeg: http://www.dinbaby.com/forum/thread/137207326 Voila! Og som hun skriver, dette klarer alle å følge Men Alva, disse fibertablettene, hvor kjøper man de da? Har noen fra helsekosten, og de kan jeg nok ikke ta fem av uten å stryke med tror jeg.. Og dere som skal prøve, IKKE kjøp fiberrik uten noen tilsetning, smaker sandpapir ass
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Hehe.. Helt enig, jeg tar dem med Solsikkerfrø i ;-) Jeg har bare kjøpt dem på butikken her, er sånn liten nærbutikk med integrert apotek, så jeg vet egentlig ikke, men tror nok man får tak i dem på helsekost og apotek også. Det viktigste er jo egentlig bare å få i seg fiber. De jeg har heter Vital mageregulerende fiber og har 220 tabletter i seg. Koster ca 200kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå