Gå til innhold

SURK SURK SURK!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så leeeeeiiiii. Leah surker og surker og surker, hva er det som plager henne? Nå har jeg i 4 mnd trodd at NÅ kommer tennene, men neida, ikke en tann å se. Jeg holder på å bli sprø!! Er det noen spesiell sutrealder i 7-8 mnd alder eller? Hun har sutret mye siden hun ble 4 mnd, men nå er det ekstremt..Hun har separasjonsangst så det tar jeg hensyn til, men hun sutrer jo uansett hva jeg gjør og ikke gjør. Ja..har en dårlig dag i dag! Hun sover kun når jeg triller og i dag er det PISSVÆR ute, har IKKE lyst å gå ut:( ÅHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!

Måtte bare få det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, slike dager er tøffe. Selv har vi en vond tå å plages med hos lillegullet, og det er tøft de dagene hun har vondt å bare skriker..... Har du spilledåser?? Det kan gjøre underverker noen minutter innimellom!

Skrevet

Ja har noen musikkleker og et speil som bruker å være til hjelp¨, men i dag må hun visst være borti meg hele tiden..og gjerne sutre litt på fanget også. Jaja, det blir vel bedre:)

Skrevet

Bruker du noe slags bæresjal etc.? Her knyter jeg henne i meitaien når hun har vondt på det verste, det finner hun trøst i. Og igjen blir det mindre sutring.

Skrevet

Hva er surk?? Er det det samme som surving?

Skrevet

Åja, kanskje surk er dialekt:) Tror det er det samme som surving ja, sutring..ikke gråt men ja..hehe:)

Skrevet

Krokka og prinsessa: Hadde en babybjørn, men han jeg lånte den hos skulle ha den tilbake. Pluss at den var ikke så god å bære lenge i. Har ønsket meg Mei Tai i bursdagsgave, får den hos mamma..Men har ikke bursdag før i mai da:/

Skrevet

Håper det orner seg for deg etter hvert da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...