LadyLuck & Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Går på atibiotika grunnet en betennelse i bekkenet/livmoren,og har i dag noe feber. Antibiotikaen er "ammevennlig", men siden jeg har feber, burde jeg da gi MME isteden??? Burde jo vite dette, siden jeg er 2gangs, men ammet så lite med nummer1
line_n & sara Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 noe vil vell alltid gå over i melk, men siden du har fått ammevennlig antibiotika, ville jeg amma som normalt! jeg brukte litt antib. da sara var et par uker, og amma som normalt! du kan amme med feber, ikke noe problem! god bedring!!
Krokka og prinsessa Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Bare amm i vei! Har gått på ganske hard antibiotika i 2 mnd, men legen gav grønt lys for amming likevel! Kan være at den lille får litt magevondt.... Feber gjør ingenting!
LadyLuck & Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2008 flere som går på Doxylin??? Fikk nesten ikke ut resepten jeg... apoteket mente det var for høy dose til en som netopp hadde født... Stod der jævligog pjusk, og de begynte å ringe rundt til sykehuset etc, for å få tak i legen som hadde skrevet ut resepten. Venta i en og en halv time på den resepten jeg...
Krokka og prinsessa Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 nei, jeg brukte apocillin og flagyl 400mg. Også der spurte apoteket om det var riktig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå