line_n & sara Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 det vil jeg da tro! den blir nok litt mindre enn lekegrind, da!
LadyLuck & Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 jo, for så vidt har den vel det... Men da kan det bli vanskelig om du en gang skal bruke den til reiseseng. Viktig og skille mellom leke område og soveområde
MTMT Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Fungerer kjempefint! Passe myk å sitte/ligge å leke i og vi har ingen problemer de få gangene den brukes som seng. Da har vi jo en madrass i bunnen og dyne/pute. Ingen av mine barn har hatt problemer med å skille mellom dette.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Vi har brukt den som lekegrind i flere måneder. Kjempekjekt og det blir 2 for 1 deal! Ingen problemer når han skal sove i den heller...Når han skal sitte oppi og leke da har vi en stor bamse og masse leker oppi og selvfölgelig ingen leker når han skal sove.. Anbefales!
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2008 Det er vel verdt et forsøk tenker jeg! Takk for gode innspill
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Vi prøvde en stund, men lillegutt trivdes ikke i den. Det var vanskelig for han å se ut og han lå lavt (går ikke an å stille flere høyder). Så vi kjøpte til slutt en stor lekegrind. Han storkoser seg i den, kan se oss og har god plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå