Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke hatt mange symptomer dette svangerskapet (hadde en MA i okt. og da hadde jeg mange symptomer).

Men har begynt å fått litt ømme brystvorter, en del mage-smerter og sliter med forferdelig hodepine. Er det noen andre som sliter med hodepine her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 6+0 i dag og har slitt med hodepine de siste to dagene :( håper det bare er forbigående. Lurer på om det kan ha noe med at jeg sover alt for mye hehe.

Skrevet

Hei :-)

Jeg har hodepine så og si hver dag :-( Prøver å drikke vann og ha kald klut på pannen, men med minimal effekt :-/ så noen ganger blir det paracet :-/

Men jeg har migrene og vanligvis har jeg anfall minimum 3 ganger i mnd (som varer 2-3 dager) men har heldigvis ikke kjent noe til det nå:-)

Man kan jo ikke ta migrenmedisin under svangerskap, så jeg håper den holder seg unna:-)

Men tror det er lite man kan gjøre med slik hormonell hodepine :-/

God bedring :-)

Skrevet

Jeg er også plaget med migrene til vanlig. Men det er ikke akkurat migrene jeg har hatt heldigvis. Håper det fortsetter sånn jeg også!;) Men sliter forferdelig med "vanlig" hodepine. Og kjenner det begynner å ta på humøret mitt. Håper det går over snart!:)

God bedring til deg også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...