*Jej* Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Jeg har ikke hatt mange symptomer dette svangerskapet (hadde en MA i okt. og da hadde jeg mange symptomer). Men har begynt å fått litt ømme brystvorter, en del mage-smerter og sliter med forferdelig hodepine. Er det noen andre som sliter med hodepine her?
Miss Hemingway Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 er 6+0 i dag og har slitt med hodepine de siste to dagene håper det bare er forbigående. Lurer på om det kan ha noe med at jeg sover alt for mye hehe.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Hei :-) Jeg har hodepine så og si hver dag :-( Prøver å drikke vann og ha kald klut på pannen, men med minimal effekt :-/ så noen ganger blir det paracet :-/ Men jeg har migrene og vanligvis har jeg anfall minimum 3 ganger i mnd (som varer 2-3 dager) men har heldigvis ikke kjent noe til det nå:-) Man kan jo ikke ta migrenmedisin under svangerskap, så jeg håper den holder seg unna:-) Men tror det er lite man kan gjøre med slik hormonell hodepine :-/ God bedring :-)
*Jej* Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2008 Jeg er også plaget med migrene til vanlig. Men det er ikke akkurat migrene jeg har hatt heldigvis. Håper det fortsetter sånn jeg også! Men sliter forferdelig med "vanlig" hodepine. Og kjenner det begynner å ta på humøret mitt. Håper det går over snart! God bedring til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå