Liza-76 Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Hei! Jeg lurer på om det er noen av dere som har vært gravid før eller som er gravid nå som drømmer mer enn vanlig? Husker fra sist jeg var gravid at jeg drømte mer enn vanlig, og gjerne om folk jeg var med for 15 år siden... De siste nettene har jeg drømt veldig.... Tror dere dette er et graviditets-tegn??? Ser jo selv at dette er litt søkt, har jo den siste tiden innbilt meg selv at jeg er gravid flere ganger... Er i min 12. pp nå, og har veeeeldig lyst på en søt, liten baby!!!
♥Cherrypie♥ Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 så spennende:) Drømte ikke så mye mer enn vanlig da jeg var gravid,men nå drømmer jeg veldig mye (husker alt jeg drømmer), så tror ikke dte går ann å drømme mer rett å slett:) Men det med drømming er jo for mange når det skjer noe i kroppen eller i hverdagen som gjør at man drømmer mer , eller mindre å hva man drømmer osv..! Kan jo godt hende du drømmer mye nå pga at du er gravid:) syns kroppen er ett stort mysterium egentlig,hehe:o) Håper du er / blir gravid snart da!! Lykke til:o)
Liza-76 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2008 Takk for det, Ønsker meg en liten spire! Jeg tror egentlig ikke at jeg er gravid, da... Har bare så veldig lyst! Er enig i at kroppen er et stort mysterium! Sist ble jeg gravid på første forsøk.... Hvordan er det med deg, da? Hvor i prøvingen er du?
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 hmm..aldri tenkt over..men har hatt noen syke drømmer i det siste..håper at det er ett graviditets-tegn jeg.. hehe lov og håpe
Liza-76 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2008 He,he, du er her også, ja... Ja, det er lov å håpe!
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 hihi..ja..sitter og kjeder meg litt..skal ikke på jobb før kl 2..og har gjort alt av husarb.. ;D da er det lov og slappe av.. hehe
Liza-76 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. mars 2008 Burde gjøre litt husarbeid, jeg også. Det er bare så ufattelig kjedelig!!! Har trent nå, så må gå og dusje....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå