Sunniva78 har to små Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Jeg har arvet en Avent-pumpe, men synes den funker dårlig... Virker som at det ikke blir skikkelig vakuum, kan kanskje være fordi den er kokt en del ganger, ikke vet jeg... Den ytterste gummi-dingsen virker så løs... Vurderer å kjøpe ny, så da lurer jeg på hvilken dere anbefaler?
askeladda Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Jeg har bare erfaring med avent isis manuell pumpe, jeg. Funka greit den. Men det er kanskje den du har?
LadyLuck & Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 sign.askeladda, eneste er at min "knirker" litt
Sunniva78 har to små Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2008 Er den jeg har ja... Mulig det bare er den ytterste delen som er utslitt da... Hmm, får vel ikke kjøpt løse deler heller...
Smiiil :o) Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Til lMedela sin pumpe får du kjøpt løse deler vet jeg, men vet ikke med den du har. Jeg brukte først medela swing. Var fornøyd med den, men den ble nok litt utslitt. Nå bruker jeg Medela style advanced. Den kan anbefales! Kan pumpe begge samtidi. Men den koster litt. Men dersom man pumper en del er den verdt det mener nå jeg da.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Jeg kjøpte den elektriske til Avent i dag! På tilbud til 1000kr på Barnas Hus. Den funket utrolig bra på meg hvertfall! Har prøvd en annen tidligere som jeg ikke fikk til i det hele tatt. Den var manuell (husker ikke navnet).
millica*Stella04.02.08* Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 hei, jeg har den elektriske avent pumpa og den er jeg kjempe forn;yd med!! Effektiv og behagelig........ lykke til
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 Denne...Ameda lactaline. Dette er en liten modell av treskverket som enda fungerer og som er eldgammle på sykehusene...rolls roycen innen brystpumpene. De har en Ameda Elit også men den er veldig dyr. Snakket med de spm fører den i Norge og de var forundret over at den jeg brukte hadde vært i drift av flere i over 10år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå