Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Jeg spiser smågodt hver eneste dag Jeg sitter på ræven og lukter på fisen min hver dag. Det eneste jeg klarer å gjøre om dagene er å fjerte og det er så digg når de laaaange fjertene siger inn i neseborene mine. På fredag fes jeg fiser som luktet litt-for-gammelt egg. Venninene mine måtte vifte med puter for å ikke spy av lukten. Men jeg synes at det lukter deilig. For jeg vet at lukten kommer av all smågodten som jeg spiser. Dette ble ikke så langt allikevel. Jeg vil bare si at jeg vil ikke krangle. Synes det er så mye mer viktig å gjøre i denne verden. Men hvorfor henger jeg på denne siden da? Joda, for å spre litt lys og varme og enda mer fjertelukt. Dere trenger ikke å begynne å slenge drit, så hvis dere gjør det vil jeg bare si FO. Det er forkortelse for FUCK OFF.
Tante Bassa Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Jeg skal ikke begynne å slenge dritt, men fy faen så vanskelig det er å ikke gjøre det.... ;-P
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 OMG, FO BM! HILSEN HI! (OMG står for Oh My God)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 jeg tror dette er det kvalmeste og mest teite innlegget jeg har lest hittil. men.... når det er sagt, så sitter jeg og spiser små godt og annet smaskens selv på kvelden når jenta har lagt seg, og ikke nåkk med det, det kommer en fis i ny og ne=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå