Gå til innhold

MØKKANAV!!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sukk, stønn, syt og klag! Hvor er foreldrepengene mine? neeeei, vi vet ikke vi! Kanskje du får de til jul??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir bra med julegaver i år da.. ;)

Skrevet

Hvis du skal velge mellom latter og gråt - velg latter.. ;) Håper du får pengene idag da.

Skrevet

Å, trodde kanskje de var ute til lunsj eller i møte, jeg - det bruker mitt lokale NAV å være :-(

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, saksbehandleren vår var syk på torsdag og fredag, og er ikke på jobb mandag og tirsdag... såh... MEn sambo ringte ei anna tøtte.. som skulle sende MAIL til forvaltningskontoret, og måtte gud forby at VI ringte dit selv, det gikk IKKE! Bah....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, jeg ler meg skakk..... Savner gode gamle trygdekontoret jeg....

Skrevet

Det er du ikke alene om ihvertfall!!!! Nav liksom...pøh!!

Skrevet

Hehe, skulle hatt kontantstøtte for to mnd siden, fortsatt ikke fått.Har Pratet med dem og det skulle komme, men når da? Idiotiske greier.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ere mulig eller??? 2 hoder jobber bedre enn 1? NO WAY!!!!

Snakka med vår saksbehandler, som sa at "joda, du kan studere selv om du får foreldrepenger".. Far begynte sin permisjon 17.mars, men ho RØYA nedpå nav sa at neeeeeeei, mor har begynt og studere 1.mars henne, så ho får ikke noe penger! HVA FAEN DRIVER DE MED????????????????

Skrevet

Lurer på om NAV er klar over hvor inkompetente de er selv noen ganger? Har mest lyst til å skrive ett jævla skriv i avisen for nå begynner nav å ta litt vel av med feilinformasjon osv... Nesten skummelt!! og hvis du får feil informasjon når det gjelder utfylling av ting så får DU skylda for å ikke fylle det ut riktig selv om du har spurt om hjelp! geez... nei, jeg blir så grusomt provosert at det finnes ikke ord :|

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg HATER nav! håper jeg ALDRI trenger og forholde meg til de noengang igjen!

Skrevet

Du tuller?! Det går jo ikke ann!!! Så nå får du ikke penger nå da liksom????

Skrevet

fy fader...er det siste info fra nav, fra du la inn innlegget ditt??

(postet 10.38)

får du ikke noe nå da????? erre mulig sier jeg bare......

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei! Jeg tulller IKKE! Og det er nummeret før jeg begynner og grine! Jeg har regna med at disse pengene kommer, det er de skarve 7000 kr jeg får i mnd lissom! Jeg har bhg til snuppa som skal betales, og en årsavgift som har støva ned! MEn nei, de har tatt det for gitt at jeg begynte 1.mars... Far tok perm 17.mars, hvem skal ha betalt i de 17 dagene da?? Nav?? for den fantastiske jobben de gjør? DET KLIKKER!!!!

"nei, jeg skal sende ho en mail jeg, så får ho ta det når ho kommer på jobb til onsdag"... ONSDAG??? Jeg har da ikke til onsdag!!!!

Skrevet

skriv mail du, og "ta rotta" på de...fy asså....forklar at de har lovet deg penger, de må for søren stå til ansvar det de sier de også, kan ikke bare kaste ballen som de vil....

kjenner jeg blir hissig på dine vegne.....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg er drithissig sjøl! Det rogner! Jeg har 1000 ting jeg skulle ordne, men når jeg ikke får penger av de, så får jeg heller ingen sydentur!!!!! FAEN!

Skrevet

*rister på hue* skulle hatt juling hele gjengen....

*trøsteklem*

Skrevet

*brøle*

Blir så sint!!!! Skjønner sååå godt hvordan du har det!! Har hatt en kjempe greie med Nav selv, skjønner bare ikke hva de holder på med!!!!

Min historie veldig kort: Ordne bidrag gjennom nav pga håpløs bf. Får brev med beskjed om maks 3 mnd behandling. Det skulle jeg da klare økonomisk. Men når jeg ringer etter 4,5 mnd får jeg beskjed om behandlingstid på ihvertfall 8 mnd!!! HÆ!? Hva skulle jeg da gjøre?? Etter 8 mnd, når jeg igjen ringer og maser, får JEG spm om hvorfor jeg ikke får bidragsforskudd????!!! Hvordan skulle jeg vite at jeg kunne få det?? Ingen som har sagt en dritt, jeg har uttrykt at jeg har store problemer økonomisk pga venting på bidrag, hvorfor har ingen sagt noe om forskudd da da?? Åhhhh!!! Og jo, hun som har med alt av enslig forsørger greier å gjøre er bare på jobb to dager i uka, og da er det jo opptatt hos henne heeeele dagen!!!

Ble ikke så kort alikevel gitt... Åhhhh, kjenner jeg blir såååå sint!!!! For din del, for min del, for alle som må ha noe med nav å gjøre sin del!!!!

*eksplodere*

Skrevet

Oi, hmm, trengte visst en liten utblåsning jeg også :P

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Blås i vei!!!

Jeg har søkt om bidragsforskudd, og barnebidrag jeg og.. venter i spenning! Men fikk beskejd om 8 mnd behandling da....

Skrevet

Har heldigvis fått etterbetalt barnebidraget nå, men har måttet bruke av mastercard de 8 mnd for å dekke opp for bidraget, som er 3500 kr i mnd...ble litt renter på det gitt...åhhh...idiot nav!!! Var liten vits i å søke om forskudd når det tok 2-3 mnd og bidraget allerede hadde tatt 7,5 mnd liksom...

Skjønner ikke hvordan de kan bruke 8 mnd på å regne ut bidrag, alle mine opplysninger har de i systemet sitt, jeg er aleneforsørger på os, eneste de trengte å finne ut var inntekten til bf, er jo bare ett par tastetrykk det!!! Skulle med glede gjort det selv, tatt meg 5 min maks!!!

Får håpe de klarer å få fart på bidraget for deg da ihvertfall..uff..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg er heldigvis ikke avhengig av det bidraget, siden jeg bor med en annen, så jeg har tatt høyde for at det faktsik TAR 8 mnd.. kan jo ikke ta nav for god fisk! Bah

MEN, nå har vi ordna penger til barnehage og syden tur, så da er jeg fornøyd igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...