babyprincess Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 anbefale. Vil på kurs på et bra og renslig sted:-) Lurer forresten på om alle babysvømming kurs er stengt over sommeren?
To tette + snart ei med flette Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Jeg gikk på Selungene Babysvømming med min eldste, de har kurs flere steder i Oslo. Vi gikk på Ammerudhjemmet. Rent og fint, små garderober, men er jo ikke der du skal bade ;P Kjempeflinke instruktører!!!
Neverstill Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 jeg går på olimswim, lite koselig, utrolig god oppfølging og flott opplegg. ikke så altfor dyrt heller. jeg er stor fornøyd og lille gutt på 11 mnd er suuuuper fornøyd. svømmeinstruktøren heter grace og er fra portugal, hun er tidligere landslagsvømmer(for portugal), men driver nå bare med babysvømming. hun har også deltatt i livredningskonkurranser og er utrolig dyktig. hun har kurs fra mandag til søndag fra morgen til ettermiddag. jeg er helt imponert over engasjementet hun viser ovenfor hvert enkelt barn. det er faste øvelser som barna fort lærer seg og det er trygghet og sikkerhet, og at det skal være gøy som er i fokus. de lærer seg å dukke og det er imotsetning til mange andre steder nøye planlagte øvelser fra de kommer til de går. lite koselig basseng fylt med masse leker og varmt vann, få mennesker på hvert kurs. vi er kjempe kjempe fornøyd og hvis du kan nøye deg med litt små garderober så kan jeg anbefale dette på det varmeste. det er matter i garderoben som barnet kan sitte/ligge på under skifting og badstue for de som ønsker. det er rabatt på første kurs koster ca 700 for 8-9 ganger inkludert fotografering på siste kursdag:) sjekk ut: olimswim.no kan sende deg bilde av poden min på svømmingen hvis du vil? send meg bare email adressen din:) klem fra cecilie
Prinsemammaen Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Vi gikk også på Olimswim på Majorstua skole med gutten vår. Var kjempefornøyde alle mann! :-) Det stedet anbefales virkelig! :-)
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Vi gikk på selungene på kantarellen legesenter. Der var det lys og fin. Instruktøren var kjempe flink og koselig. Eneste neg. var garderoben som var litt liten.
VirreVirre Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Dere som går/har gått på Olim; i infobrevet står det at barna bør ha på seg ulltrøye. Hva menes med det? Hva hadde dere? Bare en body eller? Og vet dere om andre plasser man får kjøpt frottebukser? (De var utsolgt selv)
Neverstill Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 frotte trusene kan også kjøpes på babyshop, men du kan bruke badebleie til de får de tilbake:) nicolay bruker ullbody nå som det er kaldt ute. siden det er varmt i vannet mener grace at de kan få litt kald trekk på seg når de kommer opp av vannet så ullbodyer hjelper mot det:) de får også utdelt mini våtdrakter som holder på både bæsj og varmen hehe:) http://ceciliespride.piczo.com/?g=43887767&cr=7 noen av våre bilder fra svømmingen
miss_chica Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 www.barnivann.no vi begynner på kurs der i dag =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå