Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva pleier dere å gjøre? kjøpte test med en gang, eller vente litt for å se om mensen ksje dukker opp allikevel om noen dager?

har IKM i dag og abselut inge tegn til mensen.

pleier å ha mensmurringer hvertfall 5 dager før mensen skal komme, men hele uka har det bare vert veldige stikkninger i livmora.

symptomer er tunge, ømme bryst, stikkninger, gått ned 1 kg i vekt (noe jeg alltid gjør ved en graviditet), hodeverk, vert veldig svimmel siste uka, kjenner jeg begynner med litt influensa symptomer (dette får jeg også alltid ved en begynnende graviditet), gråter for ingenting, blir veldig fort sint og irritabel, så ekstremt trøtt vil bare sove.

pleier å spotte 1-2 dager før mensen setter igang, men denne gang ingenting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte å nevne kvalme som jeg har hatt 2 ganger, kvalm pga jeg var sulten og enda mer kvalm om jeg spiste:/

Skrevet

Hei Baggi!

Jeg har en test liggende, men har aldri rukket å bruke den... Jeg har veldig reg. syklus, da. Synes det er vanskelig med disse symptomene, har etterhvert funnet ut at symptomer på graviditet og kommende mens er veldig like.... Desverre! Men hvis du synes mye er ulikt pms og likt tidligere graviditeter, så er du kanskje gravid, da!? kommer du til å teste i dag?? Hvor lenge har du prøvd?

Ønsker deg masse lykke til!!!

Skrevet

veldig ulikt pms ja.

vet liksom ikke om jeg skal kjøpe test eller bare vente.

men litt greit å bare få et svar liksom.

får se hva jeg gjør i dag.

er egentlig ikke prøver, men er jeg gravid så er barnet velkommen.

kansje dumt å legge innlegget her inne hos dere som prøver veldig, men finner ikke forum her inne for akkuratt dette innlegget.

men dere som prøver vet jo veldig mye da.

Skrevet

hei baggi,hvordan er de influensa symptomene dine egentlig:)?

Skrevet

Alle er velkommen her! Ønsker deg lykke til!

Skrevet

fikk ikke kjøpt test, da jeg var nesten kommet meg til apoteket så hører jeg svigermor rope etter meg:p

så jeg måtte bare gi op det kjøpet og ble med henne på tur istedenfor, men ingen tegn til mens enda.

jeg blir jo gravid med en gang, har to gutter fra før.

så jeg føler meg jo ikke helt hjemme her egentlig:/

første gang jeg ble gravid så lå jeg med skikkelig influensa fra uke 4 til 5, men da jeg følte jeg aldri ble noe bedre så tok jeg test, og den var meget positiv.

men da hadde vi hatt ubeskyttet sex i to år da før spiren satt, men den var jo ikke sånn planlagt, men vi ble ekstremt glade da vi fant ut at vi var gravide:)

neste mann ble jeg gravd med bare etter 1 forsøk.

influensa symptomene er veldig vondt i hodet, mest fremme i hodet slik press liksom, svimmel, veldig frysen i kroppen, litt vondt i halsen, kvalm.

koselig jeg får være her med dere selv om jeg ikke sliter med å bli gravid:)

synes utrolig synd på dere som sliter med å få et lite mirakel:( håper dere snart blir gravide alle sammen:)

ble forresten spådd at jeg skulle bli gravid i mars/april:p

så får se hva det blir til.

Skrevet

Gå og tiss på en pinne......:) venter spent på svar.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...